Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 dusjer dere hver dag?og til dere om ikke vasker håret hver dag: dusjer dere uten å vaske håret da?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 ups..er du skalla da?var ikke meninga å fornærme noen:S
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Nix, klutvask annenhver dag. Huden min tåler dårlig for mye dusjing, til tross for at jeg bruker dusjolje i stedet for såpe. I oerioder bli det dusj hver dag (når det er kjempevarmt eller jeg har feber), men da må det bodylotion til...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Dusjer som regel hver dag ja, siden jeg trener/går mye tur. Når jeg ikke trener prøver jeg å dusje bare annenhver dag, simpelthen fordi huden min ikke tåler klor og kjemikalier i vannet, samt såpe, så godt- men da vasker jeg selvsagt "strategiske steder". Det gjør jeg forøvrig selv om jeg dusjer hver dag- altså, jeg vasker meg hver morgen og kveld.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 Jeg er en av dem som bare vasker håret et par ganger i uka og ja, jeg dusjer hver dag. Setter bare håret opp i en strikk. Dette må da være noe MANGE med langt hår gjør?!?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #8 Skrevet 6. august 2011 Dusjer (så godt som) hver dag, håret blir ikke alltid vaska samtidig. Gidder ikke å drive med klutvask, det tar like lang tid som en kjapp dusj. Føler ikke at jeg blir ren av klutvask heller.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #9 Skrevet 7. august 2011 Dusjer hver dag. Vasker håret annenhver dag, med mindre jeg har hatt mye stylingprodukter i det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 Setter håret i en strikk og snur meg rundt i dusjen uten å ha vann i håret annen hver dag. De andre dagene vasker jeg håret og barberer meg i dusjen eller helst i badekaret.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Hender ofte jeg dusjer uten å vaske håret. Håret vasker jeg ca 3 ganger i uken, dusjer stort sett hver dag.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Jeg dysjer en gang i uka, men vassker håret bare annvær uke. Når jeg dysjer uten å vasske håret putter jeg bare et honkle på hode.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #13 Skrevet 7. august 2011 Dusjer hver dag, vasker håret 4-5 ganger i uken tenker jeg. Setter bare håret i en strikk og senker dusjhodet i dusjen så jeg dusjer meg fra nakken og ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå