Gå til innhold

insp. av hårvask spm.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dusjer dere hver dag?og til dere om ikke vasker håret hver dag: dusjer dere uten å vaske håret da?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dusjer ofte uten å vaske håret.

Skrevet

Hva slags hår mener du?

Skrevet

ups..er du skalla da?var ikke meninga å fornærme noen:S

Skrevet

Nix, klutvask annenhver dag. Huden min tåler dårlig for mye dusjing, til tross for at jeg bruker dusjolje i stedet for såpe. I oerioder bli det dusj hver dag (når det er kjempevarmt eller jeg har feber), men da må det bodylotion til...

Skrevet

Dusjer som regel hver dag ja, siden jeg trener/går mye tur.

Når jeg ikke trener prøver jeg å dusje bare annenhver dag, simpelthen fordi huden min ikke tåler klor og kjemikalier i vannet, samt såpe, så godt- men da vasker jeg selvsagt "strategiske steder". Det gjør jeg forøvrig selv om jeg dusjer hver dag- altså, jeg vasker meg hver morgen og kveld.

Skrevet

Jeg er en av dem som bare vasker håret et par ganger i uka og ja, jeg dusjer hver dag. Setter bare håret opp i en strikk.

Dette må da være noe MANGE med langt hår gjør?!?

Skrevet

Dusjer (så godt som) hver dag, håret blir ikke alltid vaska samtidig. Gidder ikke å drive med klutvask, det tar like lang tid som en kjapp dusj. Føler ikke at jeg blir ren av klutvask heller.

Skrevet

Dusjer hver dag. Vasker håret annenhver dag, med mindre jeg har hatt mye stylingprodukter i det.

Skrevet

Setter håret i en strikk og snur meg rundt i dusjen uten å ha vann i håret annen hver dag. De andre dagene vasker jeg håret og barberer meg i dusjen eller helst i badekaret.

Skrevet

Hender ofte jeg dusjer uten å vaske håret. Håret vasker jeg ca 3 ganger i uken, dusjer stort sett hver dag.

Skrevet

Jeg dysjer en gang i uka, men vassker håret bare annvær uke. Når jeg dysjer uten å vasske håret putter jeg bare et honkle på hode.

Skrevet

Dusjer hver dag, vasker håret 4-5 ganger i uken tenker jeg.

Setter bare håret i en strikk og senker dusjhodet i dusjen så jeg dusjer meg fra nakken og ned.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...