Gå til innhold

Treff i Osloområdet?


endelig min tur

Anbefalte innlegg

Hei jenter,

 

er det flere fra Osloområdet her som begynner å bli klare for et lite treff? Hadde vært hyggelig å bli kjent med noen fjes også - vi var en super gjeng herfra i mitt forrige svangerskap som enda holder kontakten og møttes jevnlig hver 14. dag under graviditeten over en matbit og delte små og store bekymringer sammen (hver uke mot slutten)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Synes det høres veldig koselig ut med et treff. Dette er min første graviditet og hadde vært gøy å kunne dele erfaringer med andre i samme situasjon. Jeg har noen venninner med barn, men i utgangspunktet er jeg vel en av de første i kretsen. Hadde absoultt vært hyggelig å bli kjent med flere gravide i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koslig ut. Men med en MA bak meg så kjenner jeg at jeg fortsatt er litt tilbakeholden selv om jeg vet at alt så langt er bra.

Så tror jeg må komme meg over den ordinære-ultralyd-kneika før jeg er klar for treff:)

 

Er førstegangsfødende, 26år fra Lambertseter:)

Spennende å høre om noen bor i nærheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Heisann! Jeg er egentlig i januarklubben, men har termin 29., så det kan jo bli februar også...:o) Det er et par stykker i januar som er interessert i å treffes, men kanskje vi skal slå oss sammen med dere så blir vi litt flere? 21. September på onkel Donald?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som det blir 28. September. Legger ut under bim-treff når vi har bestemt tid og sted. Hva passer best for deg av dager og tider? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Jeg har termin i begynnelsen av mars, men vil gjerne treffe noen andre som skal ha sånn ca på samme tidspunkt:)

Jeg har satt opp et treff for mars-mammaer i Oslo inne på BIM-treff. Det er ikke noe i veien for at februar og mars mammaer kan treffes sammen, vel? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg er gjerne med. Er 32 årig på 25. uke i Oslo :) Jeg kjenner ikke noe gravide nærmest meg untatt de som bor i Island, hvor jeg kommer fra, men dem kan jeg ikke treffes :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...