Gå til innhold

vasker du håret hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dusjer og vasker håret hver dag, men dette anbefales jo ikke av frisørene. Hopper jeg over hårvasken en dag føler jeg det blir fett(har vell noe med at jeg vasker håret hver dag!)...

Vasker dere håret hver dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her blir det max annenhver dag.

Jeg frisker opp med tørrshampo om det går to dager imellom hårvaskene..

Skrevet

I ferien gjør jeg det i alle fall ikke!

Har veldig kort hår, så mulig det blir frest igjennom litt shampo i løpet av morgendusjen når jeg starter opp som deltager i arbeidslivet igjen.

Skrevet

Nei. Jeg vasker det ca.hver 3.dag. Det hender det blir annenhver dag også, men det er sjelden.

Skrevet

Ja. Siden jeg bruker litt stylingprodukter, og ser ut som et troll når jeg våkner om morgenen, er det en dyd av nødvendighet å vaske håret hver dag.

Skrevet

Nei. Ca to ganger i uka. Fortsatt litt for ofte etter min mening. Men klarer ikke å venne håret til å vaskes skjeldnere. Mulig det er fordi det er langt ned til rumpa og tar lett til seg lukt og sikkert fukt/fett fra omgivelsene.

Bruk tørrshampo mens du venner håret til å vaskes skjeldnere.

Skrevet

Jeg gjorde det tidligere for akkurat som deg så følte jeg at det ble fett hvis jeg ikke vasket det hver dag. Men har slitt litt med tørr hodebunn og det klør, så da tenkte jeg at jeg skulle prøve 2.hver dag i stedet. Gjett hva... håret venner seg til det og det føles ikke fett etter en dag eller to uten vask. All den vaskingen vi driver med er ikke bra for huden vår.

Skrevet

JA, og min frisør sier at det ikke er noe problem.

Skrevet

Nei, jeg vasker det 2 ganger i uka. Da jeg hadde kort hår, vasket jeg det oftere for å kunne style det på nytt - da tålte det oftere vask ettersom det ble klipt ofte og fordi hodebunnen får mer luft når håret er kort enn langt.

Er du aldri bare hjemme et par dager hvor det ikke er så nøye med håret? Går fort å venne det til å bli vasket sjeldnere, det må bare over ei kneik ;)

Skrevet

skal prøve å vaske det annehver dag da, se hva som skjer :) Trodde kanskje det var vanlig å vaske det hver dag:P

Skrevet

Nei, da ser det helt forferdelig ut, det tåler ikke kjemikalier så godt. Dessuten har jeg ganske langt og tykt hår, så det tar så mye tid å skulle vaske og tørke det hver dag, så jeg gidder det ikke heller.

Vasker annenhver dag, kanskje litt sjeldnere om jeg er på tur o.l

Skrevet

Annen hver dag vasker jeg mitt. Har laaaaangt hår ned på hoftene og får bestandig skryt av frisører som sier jeg har et så naturlig og friskt hår :)

Skrevet

Nei, stort sett annenhver dag.

Skrevet

Nei, vasker håret hver andre eller tredje dag.

Skrevet

Gjør det ca annen hver dag, men nå om dagen skulle jeg helst gjort det flere ganger om dagen. Det er helt forferdelig, men går seg vel til igjen snart. Jeg kan ikke vaske det hver dag, da bir det fett nesten før jeg kommer ut av dusjen.

Skrevet

Vasker håret 4-5 ganger i uken tenker jeg.

Har krøllete langt hår som absolutt ikke kan henge løst etter at jeg har sovet på det en natt. Skikkelig bustehue....

Enten må jeg vaske det om morgenen, eller sette det opp.

Har aldri opplevd at det blir fett.

Skrevet

Vasker det på morgenen hver 4. dag. :-)

Skrevet

Såklart!!

Og friesøren min sier det er helt klart.. Vasker faktisk håret 2 ganger om jeg dusjer 2 ganger om dagen også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...