Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Vært på bilferie med eksen, og han har bestemt stort sett alt som har blitt gjort på hele turen. Skulle sende noen postkort, men han nekta å stoppe så jeg skulle få posta de, det kunne jeg gjøre når vi kom fram til neste byen vi skulle til. Var tørst og hadde lyst til å kjøpe meg en brus, men jeg var da voksen, så jeg fikk vente til vi stoppet på det stedet han hadde bestemt seg for å stoppe og drikke vann istedet. Fikk til slutt mast meg til at han kjørte av motorveien og jeg fikk kjøpt noen frimerker og sendt de kortene. Men jeg fikk høre at jeg hadde kasta vekk en time pga dette. hyggelig.. ble med pga barna bare så det er sagt..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 En del av bilferien er å stoppe og se nye steder, men det går an å planlegge også. Som f.eks. å ta med seg litt ekstra drikke i bilen, og faktisk sende kort ved neste stopp, trenger ikke kjøre av motorveien i og ekstra vei pga det. Så dere var begge litt vrange.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Litt controlfreak, denne mannen? Kanskje greit han er en eks?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Litt vansklige begge to. Høres ut som om ingen av dere hadde så lyst til å ha den andre der. Lite poeng i å gjøre noen stopp bare for å poste kort, og dumt ikke å ta med litt drikke om man skal kjøre langt, men også tåplig å gjøre noe nummer av at det er problematisk å stoppe en ekstra gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå