Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Kjærlighets sorg er ikke enkelt å komme over.. Sliter med kjærlighets sorg etter et forhold på 4,5 år ..Jeg vil forlove meg/flytte sammen.Men han mener det er for tidlig,sia jeg har barn fra før. Han trekker seg unna,kommer kun til meg 2-3 dager i uka osv.Han har nå reist bort til sin søster,bor vel 3 timer unna her.Men han ville reise alene,for å være alene..Krangla med han på sms igår,og nå er det slutt. Det er så vondt, Tenker på han hele tiden,hjertet mitt blør... Veit det er ei som er begeistra for han,det er nemlig venninna til søstra hans.Han har aldri vært utro,mot meg.Men nå sitter jeg her,å er så redd for at han ska begynne med hu. Jeg ble så sint/lei meg igår at jeg sa vi ikke trengte å være sammen,så lenge han oppfører seg slik.Så nå er han singel,og kan gjøre det han vil..Men hjertet mitt klarer ikke å glemme han. Han pleier å ringe meg flere ganger i løpet av en dag,men siden han reist så har han kun sendt en mld,så ringte han meg dagen etter at han reiste sånn 1400-- Fikk mld av han igår,så ble det slutt... Hjelp,j klarer ikke å fungere lenger ...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 En mann som ikke vil flytte sammen med deg etter 4 år er ikke seriøs, og hvis grunnen er at du har barn er han definitivt ikke noe å spare på. Ikke tenk på hva han måtte finne på å gjøre med andre jenter, det får du uansett ikke gjort noe med. Tiden leger alle sår selv om det virker helt håpløst nå. Vær glad du er kvitt ham, så er du åpen for å treffe en seriøs mann istedet. Sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Takk for klemmen,den varmet. Men han er seriøs,han har en sykdom (ticks)som gjør at han blir fort sliten.Derfor reiser han opp til seg selv,blir noen dager.Lader battriet kan du si,Jeg har krevende barn,det ska j innrømme.. Han er ikke utro,ikke typen til det faktisk. Han er veldig snill mot unga mine,tar de gjerne opp i huset hans en dag eller 2 ..De ser opp til han osv. Vet han elsker meg,det kan han ikke spille..Men j blir så lei meg,når han trekker seg unna... HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Jeg er enig i første svaret! Hvis mannen etter 4,5 år ikke vil flytte sammen med deg så er han ingenting å spare på! Hvis 4,5 år ikke er nok tid for ham, så blir han aldri klar! Det kan nesten virke som om han bruker deg. Vet det er vondt nå, men det blir etter hvert bedre! Det er ikke bra for deg å være sammen med en mann som ikke vil forplikte seg etter så lang tid. Han virker veldig egoistisk når han drar et forhold over så mange år uten å ville forplikte seg. Hva så om du har barn fra før? Barnet ditt vil alltid være der - inntil det flytter hjemmefra. Vil du ha en mann som så tydelig viser at han ikke aksepterer barnet ditt? Beklager om ordene virker harde - ikke meningen å være for tøff med deg, men jeg tror du trenger å se hva denne mannen gjør med deg... han utnytter deg hvis han etter så lenge ikke vil forplikte seg til noe! Snakk med venninner og gråt og få det ut. Og så kan du bli sint og få det ut også. Etter hvert blir det bedre! Gir du slipp på denne egoistiske mannen så gir du også deg selv muligheten til å finne en god mann som setter mye mer pris på deg! Da vil du få det mye bedre enn du har hatt det nå når du stadig bare sitter på vent. De første dagene er de verste, gi deg selv tid. Og ta for all del ikke mannen tilbake uten at han vil forplikte seg!!!! Trøsteklem til deg!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Men han sier han elsker meg over alt,og j vet han mener det.Men han er litt merklig.Han blir sliten i hodet fort,og får da migrene anfall hvis det har vært mye mas/tjas i en periode. Så tror han har det best når han får hjem å lada batteiret..Jeg hadde lyst å flytte sammen før.men ikke lenger nå.For er vi sammen mer enn 1 uke ,hver dag så begynner vi å krangle.Det er små bagateller j kan henge meg oppi ,eller han henger seg opp .. Så vi fungerer bedre med å bo hver for oss.. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Dette høres ut som et veldig lite særriøst forhold.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 Nei,vi har faktisk et seriøst forhold.Men må vi jo møtes på halv veien.. Jeg er så lei meg,ska jeg vente å se om han vil kom tilbake.For et var j som skrev til han at vi like gått kan gjøre det slutt. Har ikke hørt et ord fra han idag..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #10 Skrevet 6. august 2011 Jeg mente at jeg hadde kjefta på han,på sms ja...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #12 Skrevet 7. august 2011 Trodde ikke det fantes et eneste særriøst foehold der man slo opp over sms?! Hvor gammel er du HI?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #15 Skrevet 7. august 2011 30,han er 45..Vet det er barnslig,men det ble nå bare slik da..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #18 Skrevet 7. august 2011 Jeg forstår deg så godt. Kjærlighetssorg gjør så ufattelig vondt! Been there.. Uansett hvor brutalt og grusomt det høres ut, kommer du over det- etterhvert. Kom deg ut, hver med venner. snakk med noen som står deg nær... sender en trøsteklem
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #20 Skrevet 7. august 2011 Kjærlighetssorg ER vondt. Sykt vondt! Jeg hadde vært sammen med min eks i 3 år da han begynte å snakke om at han ikke hadde så mye følelser for meg lenger, vi holdt sammen en stund, han hadde en laaang affære, og da vi hadde vært sammen i 4 år gjorde vi det slutt. Det var et helt grusomt år, jeg var deprimert, gikk masse ned i vekt og... I det hele tatt. Et år senere fant jeg verdens aller beste, og snart tre år etter bruddet er jeg nå lykkeligere enn jeg noensinne har vært. Dette var en laaaaang historie gjort fryktelig kort, men poenget er at du må la deg selv være lei deg og sint, og bearbeide det på din egen måte. Hvem vet? Om et år sitter du kanskje nyforelska og lykkelig med en fyr som setter pris på deg og elsker deg. Ta tiden til hjelp og vit at mange har vært gjennom det samme. Det blir bedre. Klem til deg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #21 Skrevet 7. august 2011 Hvis han trenger å lade seg opp alene etter stressende dager med barna dine, har han jo en seriøs grunn til å ikke flytte sammen med dere.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #22 Skrevet 7. august 2011 Kjærlighetssorg gjør vondt. Jæ**** vondt! Og det tar tid å komme over det. Da min eks bare helt plutselig sa han ikke var glad i meg lenger og regelrett kasta meg ut, så tok det 1 år før jeg "sto på beina" igjen. Men du; er du helt, helt sikker på at denne mannen er den rette for deg? Du sier at dere krangler hvis dere er sammen ei uke, og at han fremdeles, etter 4,5 år, ikke er klar for å ta forholdet et skritt videre. Det gjør sikkert vondt å høre det, men jeg tror ikke at dette er noe mer å satse på. Som flere andre har sagt, er han ikke klar etter 4,5 år, så blir han det ikke! Det jeg mener du bør gjøre nå, er å bruke venninnene/vennene dine for alt de er verdt, gråt og prat, prat og gråt - få all dritten ut, ut, ut. Snakk om det som gjør vondt, ikke steng det inne. Og du må for all del ikke stenge deg selv inne! Dessuten må du nå fokusere på ting ved han som irriterer deg, du skal gi deg selv lov til å være sint på ham og tenke på hvor bra du egentlig har det uten ham. Stå på, jente, dette greier du! Og nei, du skal ikke ta kontakt med ham! Og skulle han komme krypende, så gir du ham ultimatum. Enten får han satse fullt og helt på et ordentlig forhold til deg og barna dine og flytte sammen med dere, ellers så får det være over og ut. Lykke til - og ta i mot en stor klem fra meg!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #23 Skrevet 7. august 2011 00:35 igjen her. En ting til: Ikke kommuniser med ham via SMS. Vil han snakke, så får han snakke, i telefonen eller aller helst face-to-face. Evt. møtes på nøytral grunn og snakke sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå