Gå til innhold

Begynner vel å bli endel av oss kommende januar-mødre som kjenner spark nå?? :)


TrultemorM2Småtrulter+2012 :)

Anbefalte innlegg

Jeg er 17+3, og begynte å kjenne de første små sm, men likevel helt tydelige bevegelsene allerede da jeg var i uke 13. De tydelige sparkene har jeg kjent siden jeg var 15 uker. De første dagene jeg kjente spark var det ofte bare et par spark i slengen, også kunne det gå lang tid før jeg kjente noe igjen. Men det tok ikke lang tid før dette tok seg opp, og nå kjenner jeg spark jevnt gjennom dagen, både når jeg står og når jeg sitter eller ligger. Så selv om gravidformen min ellers er elendig, så er dette veldig veldig koselig -en liten smak på belønningen for strevet, på en måte, hehe :) Ikke minst da pappan også kunne begynne å kjenne sparkene for en uke siden. Nå ligger han ofte en liten stund før han sovner om kvelden og holder meg på magen, og får kjenne noen nydelige små spark :)

 

Fler som kjenner spark, og hvor langt er dere på vei? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅ... så koselig :-) eg er 16+2 har kjent bobbler/fiskehaler i magen, men igår kjente eg spark/slag :-) Glede meg til ungen begynne mer aktivt da eg ikke føler meg så veldig gravid utenom at eg har bekken låsning. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjent liv siden uke 15, er nå i uke 19 og kjenner de herlige sparkene hver dag..like fantastisk nå som ved forrige svangerskap:-) vi er virkelig heldige som får oppleve dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv der inne siden ca uke 13. Er i uke 17+4 nå og kjenner oftere liv. Det er noen bevegelser hver dag, men de er svake enda. Gleder meg til det blir litt sterkere og oftere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare kjent bobbling kanskje ett par ganger.. er 16+4, førstegangs gravid..

blir litt bekymra siden alle kjenner spark så tidlig =p

hmm=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke alene. Jeg har ikke kjent noe jeg heller. Jeg er 16+5 og kan ikke engang se at jeg er gravid. Begynner å bli litt vel utålmodig. Men kanskje det har noe med at dette er vår første å gjøre. Ikke vet jeg. Vi får trøste oss med at det sikkert er helt normalt. Jeg ble veldig lettet da jeg hørte hjertelyden for noen dager siden på legekontroll. Trodde kanskje noe var seriøst galt i og med at jeg ikke blir større og ikke kjenner noe....

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 16 og har enda ikke kjent noe.. men har litt ustabilmage så er ikke sikker på om jeg ville kjent forskjell på spark og vanlig luft i magen siden jeg aldri har kjent det før (førstegangsgravid).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er andregangs gravid, uke 17 i morgen, har enda ikke kjent noe:( Første gang kjente jeg liv i uke 20, så håper jeg kjenner noe snart!:) så innmari koselig at både du og far kjenner så mye liv allerede!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ordinær ultralyd i dag, ble satt fram fra 18+2 til 19+0. Har ikke kjent noen ting enda, men det viste seg at jeg hadde morkaka foran, så det er nok grunnen. Så jo at han herja rundt inni der! Gleder meg til det kjennes hos meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 17+3 idag, med nr 2 og kjente de første boblingene for en ukes tid siden.. kjenner litt hver dag :) deilig å vite at det er liv inni der, ettersom vi hadde en SA i 3mnd ifjor... Skal på UL neste torsdag, noe vi gleder oss masse til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent liv siden 14 + 5, kjempe stas!! :) Dette er nr. 2, men jeg hadde nok ikke skjønnt at det var babyen om det hadde vært 1. gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...