4....?? Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Jeg har nå blitt gravid med nr 4. Det var absolutt ikke planlagt. Jeg har sagt jeg kunne tenkt meg en til, men mannen har sagt at det er nok med 3. Jeg hadde i grunnen slått meg til ro med at det ikke ble fler og hadde så smått begynte og tenke på selv, fått tilbake kroppen og mer tid til meg selv. Men....så har jeg blitt gravid igjen da, når det har skjedd, vet jeg ikke, og de tre gangene tidligere har jeg kjent fra dag 1 at jeg har vært gravid, og testet med en gang jeg kunne ha gjort det. Nå er jeg nesten 7 uker på vei....kjenner ingenting. Men har tatt 5 tester og de er alle positive. Selv om jeg kunne tenkt meg en til, er jeg også litt sjokka. Hadde jo vendt meg til tanken med bare tre. Mannen vil helst ikke ha fler, men han stikker ikke av om jeg bestemmer meg for og beholde. Men han mener at alt blir vanskeligere med 4. Bare det å dra bort på besøk, det blir dyrt og dra på ferie, vi må ha ny bil, skulle vel egentlig ha hatt større plass også...... Minstemann blir 2 når babyen blir født. Jeg tenker litt frem og tilbake, fornuften sier vel at det er nok med 3, men kjenner det er litt vanskelig og bare avbryte nå som jeg faktisk har blitt gravid. Så....noen med 4 som vil dele litt erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå