sola26 Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Er det noen som har erfaring med dette? Så at han hadde sånn hvitt belegg på insiden av leppa og hvite prikker på tunga i dag.Dro innom legevakta.Han har soppinfeksjon.Fikk noe flytenes som han skulle ha i munnen.Men,det er ikke lett å få en treåring til å drikke noe sånt,og holde det inne i munnen en stund.Han nekta. Og jeg er gravid.Er det lett å bli smitta?
Roselilly Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Gå på helsekosten og kjøp gode tarmbakterier for hans alder. Det du fikk på legevakten tar trolig bare soppen i munnen, mens han har det i hele tarmsystemet også. Bruk det du fikk på legevakten og så gir du ham tarmbakterier i tillegg. (du får dem i pulverform som du kan blande i drikke han liker). Lurt å holde ham unna sukker en stund siden soppen lever på sukker. Siden du er gravid så kan det uansett være lurt at du kjøper gode tarmbakterier til deg selv også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå