Gå til innhold

Gutten min har soppinfeksjon i munnen:-(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med dette?

Så at han hadde sånn hvitt belegg på insiden av leppa og hvite prikker på tunga i dag.Dro innom legevakta.Han har soppinfeksjon.Fikk noe flytenes som han skulle ha i munnen.Men,det er ikke lett å få en treåring til å drikke noe sånt,og holde det inne i munnen en stund.Han nekta.

Og jeg er gravid.Er det lett å bli smitta?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på helsekosten og kjøp gode tarmbakterier for hans alder. Det du fikk på legevakten tar trolig bare soppen i munnen, mens han har det i hele tarmsystemet også. Bruk det du fikk på legevakten og så gir du ham tarmbakterier i tillegg. (du får dem i pulverform som du kan blande i drikke han liker).

 

Lurt å holde ham unna sukker en stund siden soppen lever på sukker.

 

Siden du er gravid så kan det uansett være lurt at du kjøper gode tarmbakterier til deg selv også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...