Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Jeg trenger en liten ekstrajobb og lurer litt på levering av reklame eller aviser. Noen som har erfaring med det, hvor henvender jeg meg for å levere ut reklame, finner ikke ut av det. Noen andre tips til liten ekstrajobb. Jobber 100 % på dagtid
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Norpost er vel de som er størst på å levere reklame (utenom posten), men det er skikkelig dårlig betalt da...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #3 Skrevet 7. august 2011 Ingen flere som vet hvor jeg kan henvende meg for å dele ut reklame?? HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #4 Skrevet 7. august 2011 Hvis du vil ha en ekstrajobb, kan du jo bli konsulent for noe? Hvis du har interesse for hudpleie, helsekost og makeup kan du gjøre som meg, bli socmopharmakonsulent. www.cosmopharma.no/no70056 Finnes også andre home party du kan holde på meg; perfect home casa mary kay tupperware Her bestemmer du arbeidstid selv, og det er igrunn opp til deg hvor mye du vil tjene! du kan tjene flere tusen på en kveld.... lykketil med ekstrajobb!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Det er et firma som heter QZ promotions som driver med sampling, smaksprøver og utdeling av ting i butikker og på offentlige steder. Der er det omtrent ikke en ansettelsesprosess, men du får brukernavn og passord, logger deg inn på nettet og velger de oppdragene du selv har lyst på. Jeg jobbet der en kort periode. Ganske behagelig å stå ute på en lørdag ettermiddag og dele ut gratis epler til tilfeldig forbipasserende. Folk blir skikkelig gira når de får ting. Man må ha lappen da.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #6 Skrevet 7. august 2011 Prøvde å søke opp QZ promotions, men fikk det ikke opp. Har du en link? Hvordan er betalingen? HI
Tredje-nurk-er-her Skrevet 8. august 2011 #7 Skrevet 8. august 2011 Hei! Jeg har hatt ekstra jobb med å dele ut reklame og det er MYE jobb, lite penger og mange sure folk Vil aldri gjøre det igjen. Nå har jeg hobby/jobb som konsulent hos Tupperware. Drit gøy, sosialt og greit med penger om man klarer å la være å handle opp lønna i TW varer noe som er lett å gjøre i starten *kremt*. Vil du vite mer om hva det innebærer er du hjertelig velkommen å ta kontakt altså. Helt uforpliktende selvfølgelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå