Gå til innhold

Dere som har erfaring med hemroider..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg gjøre?

Det hjelper ikke med H-krem.

Kan legevakta gjøre noe?

 

Det er sykt vondt, klarer ikke å gå på do, dette er verre enn å føde baby. (ja, har født to stk med komplikasjoner)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har god erfaring med vonde hemoroider ja:(

Du må få resept på scheriproct stikkpiller og krem, holde deg i ro med beina spredt og ta en plastpose med en isbit for å lindre smerten. Etter noen dgr vil du føle deg bedre. Det er heeelt jævlig:(

Skrevet

Har du prøvd alcos anal?

Jeg har hatt hemorider to ganger i forbindelse med graviditet og fødsel og fikk anbefalt denne på apoteket.

Funka veldig bra synes jeg.

 

God bedring!

Skrevet

Fastlege, henvisning og operasjon.

Skrevet

1932, har du opperert?

Jeg har hendvising på syk.huset, skal fjerne noen hudfolder som er vonde og plagomme, men har nå fått noen syke hemroider i tillegg.

HI

Skrevet

Hadde et "eple" i rumpa selv etter fødsel, og hadde på ingen måte mulighet til å sitte eller gå. Sykehuset blandet en sterk saltvannsløsning til meg. Jeg dynket kompress med dette som jeg la rundt hemoridene ( alt saltet skal få væsken ut av H visstnok) i tillegg til sheriproct stikkpiller og krem. Drakk også duphalac for ikke å få hard avføring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...