Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Hva skal jeg gjøre? Det hjelper ikke med H-krem. Kan legevakta gjøre noe? Det er sykt vondt, klarer ikke å gå på do, dette er verre enn å føde baby. (ja, har født to stk med komplikasjoner)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Har god erfaring med vonde hemoroider ja:( Du må få resept på scheriproct stikkpiller og krem, holde deg i ro med beina spredt og ta en plastpose med en isbit for å lindre smerten. Etter noen dgr vil du føle deg bedre. Det er heeelt jævlig:(
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Har du prøvd alcos anal? Jeg har hatt hemorider to ganger i forbindelse med graviditet og fødsel og fikk anbefalt denne på apoteket. Funka veldig bra synes jeg. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 1932, har du opperert? Jeg har hendvising på syk.huset, skal fjerne noen hudfolder som er vonde og plagomme, men har nå fått noen syke hemroider i tillegg. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Hadde et "eple" i rumpa selv etter fødsel, og hadde på ingen måte mulighet til å sitte eller gå. Sykehuset blandet en sterk saltvannsløsning til meg. Jeg dynket kompress med dette som jeg la rundt hemoridene ( alt saltet skal få væsken ut av H visstnok) i tillegg til sheriproct stikkpiller og krem. Drakk også duphalac for ikke å få hard avføring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå