Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Marcelius?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et gammelt navn som går igjen i slekten til både meg og mannen min.

Jeg synes egentlig det er litt kult, men er det for spesielt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uttaler du c'en som s eller k?

 

Er ikke et navn jeg selv ville valgt, men ikke et navn jeg ville reagert negativt på om jeg møtte på en unge som het det i barnehagen eller skolen til barna mine heller. Spesielt, men det er jo mange spesielle navn om dagen ;)

Skrevet

Nei, det uttales Marselius.

 

HI

Skrevet

Første jeg tenkte var.. Har du laget navnet selv ?

Men siden det er i familien kunne dere jo bruke det. Men dere må sikkert forklare for alle oppigjennom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...