Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Ønsker gjerne å bli spådd..Kun seriøse svar takk.. Jeg er født 17.10.79,,lurer på ang kjærlighet ,mann født 02.06.62.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2011 #5 Skrevet 7. august 2011 Jeg kan prøve, men jeg er ganske ny så vet ikke hvor bra det blir. Jeg får opp at det er usikkerhet i forholdet, eller om dere ikke er i et forhold og at det er usikkert om det vil utvikle seg videre til et forhold. Som sagt får opp mye usikkerhet. Ser også barn inne i bildet, med hovedfokus på hans barn, om det har vært et tema? Jeg tror du må jobbe deg gjennom usikkerheten, og finne ut hva du virkelig vil. Er ikke sikkert han er den rette for deg allikevel. Beklager, det var alt jeg fikk opp :-/
Anonym bruker Skrevet 8. august 2011 #6 Skrevet 8. august 2011 Takk for at du så på meg.. Ja,det er usikkerhet i forholdet vårt...Han har ikke barn,så det har aldri vært et tema.Han ønsker seg heller ikke barn.. Tror du ikke han er den rette for meg=?? Kan du se om han føler jeg er den rette for han da?? Takk igjen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå