Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Vurderer sterkt å flytte dit. Men hvordan er det med barnehager og skoler der og er dere fornøyd?
Gjest Kira 1+1 underveis ♥ Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Jeg bor på Spikkestad! Vi flyttet hit for omkring 3 år siden, ettersom boligprisene er lavere enn der vi kommer fra. Foreløpig er det full barnehagedekning i kommunen, og jeg er kjempe fornøyd med vår barnehage. Skolen vet jeg ikke så mye om enda, da jeg bare har små barn. Ellers synes jeg det er et kjempe flott sted å bo, det er nærme marka, sjøen og Drammen.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 takk for svar Noen som har barn på skolen i spikkestad, er dere fornøyd med skolen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå