Gå til innhold

Noen her som bor i spikkestad?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer sterkt å flytte dit. Men hvordan er det med barnehager og skoler der og er dere fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Jeg bor på Spikkestad!

Vi flyttet hit for omkring 3 år siden, ettersom boligprisene er lavere enn der vi kommer fra.

 

Foreløpig er det full barnehagedekning i kommunen, og jeg er kjempe fornøyd med vår barnehage. Skolen vet jeg ikke så mye om enda, da jeg bare har små barn. Ellers synes jeg det er et kjempe flott sted å bo, det er nærme marka, sjøen og Drammen.

Skrevet

takk for svar :)

 

Noen som har barn på skolen i spikkestad, er dere fornøyd med skolen?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...