Gå til innhold

Stelleprodukter


anettepette85

Anbefalte innlegg

Hva slags stelleprodukter skal dere bruke på barnet deres?

 

Har vært å titta litt på apoteket, men vet ikke hva jeg skal velge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenkte å kjøpe inn neutral sin babyolje til bad, og kanskje en neutral shampo hvis snuppa får mye hår.. Satser på våtservietter på apoteket uten parfyme (til stellebagen), og ellers en salve for såre stumper Til bleieskift tenker jeg å bruke de kompressene (vidi) med vann på. Jeg har hatt mye problemer med atopisk eksem når jeg var liten så skal holde meg unna alt med parfyme og mye annet i når prinsessen er baby..Tror ikke det er så mye vi trenger når de er så små, men er førstegangs så kan godt være noe jeg har glemt :-P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe ala det samme som <3 min angel <3 har tenkt å bruke, men i tillegg så har jeg lært at aloe vera plante/ gele er noe av det beste som kan brukes i tillegg til zinksalve til stellebagen for såre stumper :)

Jeg bruker neutral sine produkter uansett hva det er av stelleprodukter pga at jeg har parfymeallergi så vil ikke utsette prinsessen for det. Blir å bruke tørrkluter(vidi) til hjemmebruk og våtservietter fra neutral til stelleveska :) Til bad og vask blir jeg å bruke neutral babybad/babyolje(olje er det sjeldent jeg bruker, men når jeg vil ha en myk hud på bebisen litt ekstra en dag), og det er det man trenger i starten som regel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest isimagen

Jeg skal gå for Liberos stelleprodukter. De er uten parabener, parfyme og fargestoffer. Også er de svanemerket og anbefalt av Grønn Hverdag.

 

Til hjemmebruk har jeg kjøpt inn sinksalve og babyolje. Kjekt å ha både ved ekstra skånsom vask av stumpen og bading. Jeg kommer til å bruke flergangs/vaskbare gaskluter eller lignende til rumpevask hjemme, og ha en pakke Vidi tørrkluter stående hvis han blir veldig sår i perioder. Synes det er tullete å bruke engangskluter hjemme - utrolig sløsete og lite miljøvennlig.

 

I stellebaggen satser jeg på Libero våtservietter, et lite håndkle som underlag og sinksalve.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...