januarbaby + novemberspire Skrevet 6. august 2011 #1 Skrevet 6. august 2011 Hvilket har dere og er dere fornøyd? Hvordan har det gjort det i tester?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 Vi har nylig kjøpt Britax Multi-Tech 2 og er hittil veldig fornøyd. Hvordan det har kommet ut på tester vet jeg ikke... Men setet tror jeg er rimelig nytt i butikk så ikke sikkert det er kommet noen tester ut på den ennå... Har faktisk ikke sjekket. Valgte Britax grunnet venners anbefalinger.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Har Britax til begge jentene våre:) Eldste sitter godt i et Britax multi-tech, mens yngste sitter bra i et Britax Hi Way 2. Begge setene er veldig gode, og gjør det bra i tester. Spesielt Britax Hi Way, som er plusgodkjent (ny, viktig svensk test som går på beskyttelse av nakken ved kollisjoner). Det er få seter som består denne testen, og Britax Hi Way er en av dem. Vi kjøpte dette setet også pga plassmangel- siden begge jentene skal sitte bakovervendt en stund til, var vi avhengig av et sete som tar lite plass bak fører, og det gjør Hi Wayen- som er et av de minste nr 2 setene på markedet:)
ViVenter*15/07/11-Nora* Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Anbefaler virkelig Britax Hi-Way! Vi har vært veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå