Gå til innhold

Mortee


Slusa

Anbefalte innlegg

Du skrev at du hadde festeblødning sist og spottet de 3-4 første mnd i forrige svangerskap... Jeg er litt blank på disse uttrykkene, men når kommer festeblødningen (hvis den kommer), og hva er spotting? For jeg har litt oransje på papiret hver gang jeg har vært på do, men det er ikke blødning, og fikk svar på hcg-prøvene i går. Det hadde doblet seg og legen mente alt var i orden.. Er dette da muligens det som kalles spotting??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Festeblødningen kom rundt 7-8 dager etter eggløsningen. Spottingen begynte 2-3 dager etter forventet mens. Høres veldig ut som om det er det du har :) Jeg måtte bruke et tjukt truseinnlegg hver dag. Sjekket hcg-stigning hos legen jeg også. Var på innvendig UL både i uke 5 & 7. Og i uke 12 for da dryppet det friskt blod ned i do.... Men hadde hele tiden en visshet dypt inni meg om at alt var bra, selv om bekymringen tok overhånd enkelte ganger;) Og resultatet ble en velskapt gutt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Jeg har også en veldig indre ro, i motsetning til forrige gang. Da viste det seg at jeg hadde svangerskap utenfor livmor. Føler liksom ikke noe er galt, men må ærlig innrømme at jeg ikke liker å se oransje/rosa på papiret etter hvert dobesøk... Skal på UL neste fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe dritt denne spottinga for å si det rett ut ;) Alt blir ekstra nervepirrende, som om det ikke er nervepirrende nok fra før og med alle hormonene som spretter.... ;D Får håpe dagene går fort fram til UL for deg ;) Blir spennende å høre, men med magefølelsen du har er jeg sikker du får gode nyheter! Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Ja jeg føler jo på meg at alt er bra, selv om jeg ikke har de typiske svangerskapstegnene.. Har to barn fra før, og har aldri vært plaget med verken trøtthet eller kvalme *bank i bordet*

Jeg ville tro at en spontanabort kjennes i magen og at det vil komme en skikkelig blødning. Går bare og gleder meg til UL nå, og håper vi får se hjertet som slår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...