Gå til innhold

hvilket barnesete har barnet ditt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket sete har dere som har barn på 1-2 år?

 

 

Leter etter et bra sete.Vil ha besafe izi combi x3 uten isofix..Men har dere noen andre tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har besafe izi comfort x3, samme som combi, men kun forovervendt :) Det er et supert sete! Komfortabelt, trygt og stødig! Men nå som poden er blitt 3 år +, så må vi vurdere et nytt sete, et som kan gjøres om til beltesete etterhvert siden besafe'n snart er for liten. Vurderer Akta Graco Nautilus, men finner ingen tester på det, så er ikke helt sikker ennå. Vet at Akta Graco får mange gode tilbakemeldinger generelt på tester, men har ikke sett en som er spesifikkt for Nautilus...

 

 

Skrevet

Vi hadde izi kid til eldstemann, og kjøpte det samme til minsten. Da han ble nesten 4 år og skulle snues, kjøpte vi izi comfort med iso fix feste. Han sitter som en konge, men er ikke tung nok for beltestol enda.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...