Gå til innhold

Stole på positiv test? Redd for kjemisk graviditet igjen.


jessica85

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med kjemisk graviditet? Jeg hadde dette forrige mnd. Fikk da svakt positivt tester ons og tors, positiv fredag og deretter negativ lørdag. Søndag kom blødningen. Den varte ikke så lenge og var ikke så kraftig.

I dag testa jeg igjen (4 uker etter første dag forrige mens) og fikk positiv test, både morgenurin og kvelden. Kan jeg stole på dette i fht kjemisk graviditet? Er så redd for å glede meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg har ikke erfaring av dette du forklarer, men har du symptomer på graviditet, og hadde du det sist gang du testet "falskt"? Kan det hende du hadde en spontanabort sist gang, fordi jeg har alltid trodd ad man ikke kunne teste positivt feil. Har du snakket med legen din om dette?

Lykke til denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Sist endte jeg på sykehuset med store smerter. Legen der sa de kalte det veldig tidlig spontanabort, men slik jeg har lest har jeg forstått at det må ha vært en kjemisk graviditet i og med at testen ble negativ etter et par dager. Ved en spontanabort er vel testen positiv et par uker? Kjemisk graviditet er når egget sneier innom livmoren, men det blir ikke noe av. Når jeg opplevde dette hadde jeg symptomer på graviditet, men store smerter.Fikk først to svakt positive tester, så to positive, og så to negative. Alt på tre dager.

Denne gangen har jeg også symptomer, men ikke sånne smerter. Og har testet sterkt positivt tre dager på rad... Men er fremdeles redd for at det ikke skal være "sant"... tør ikke helt glede meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som en ubehagelig opplevelse.

Uansett høres bra ut at du ikke har smerter denne gangen.

Jeg krysser fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...