Gå til innhold

Når begynte dere å få mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns så mange her inne sier de har begynt å få mage, kan ikke si jeg ser stort til noe større mage her i gården :-/ Er 6+0 i dag så er kanskje litt tidlig?

Når begynte dere å få en liten babymage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er veldig individuelt. Jeg er 7 uker og har ingenting enda. men en venninne av meg er 12 uker, og har en skikkelig kul. Hun er ganske slank fra før så derfor ser man det veldig godt. Men hennes kom i uke 10, og vokste seg stor og hard på bare en ukes tid. Morsomt :)

Skrevet

Aha, skjønner :)

Uff er så redd noe er galt, har ingen symptomer eller noe.. Men skal vell kanskje bare være takknemlig for at jeg ikke er kvalm..

Skrevet

Satt akkuratt og kikket på bilder fra jeg var 12 uker på vei med førstemann. Var ikke antydning til mage. Hadde da helt flat mage før graviditet. Kan heller ikke huske å ha mage tidlig med nr 2 heller. Nå er jeg 6+5 og jeg føler meg litt oppblåst, men vil ikke si at jeg har mage enda. Kjenner ei som hadde tydelig mage da hun var 12 uker. Så det er veldig forskjellig ;) Må bare vente å se

Skrevet

Jeg kunne kjenne en liiten kul i uke 9. Jeg er nå i uke 12 og kan kjenne en fin kul godt =) nå er jeg litt stor fra før, så det syns ikke noe særlig på meg enda. Men jeg får ikke på meg ola buksene mine lengre hehe. Så at magen har blitt større er det ingen tvil om =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...