Gå til innhold

3D Ultralyd i Oslo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Kan noen anbefale et sted i Oslo som tar 3D ultralyd, og som har moderne og bra utstyr? Jeg har hørt at det varierer fra sted til sted hvor bra utstyr de har, så jeg ønsker å dra til et sted med topp utstyr ;) Og i hvilke uker er det "best" å ta bilder?

På forhånd takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Ultralydklinikken i Lysaker! Der er de supre! er kjempe fornøyd med de! Tok UL der i februar 2010!:)

Koster 1100kr nå.

De anbefaler ul mellom uke 24-34, men uke 28 er definitivt best:) Vi fikk kjempe fine bilder og jeg var 29 uker på vei da:)

google Ultralydklinikken så kommer siden deres opp:)

Gjest Kira 1+1 underveis ♥
Skrevet

Signerer Jubeldumbo<3marsbaby2012<3!

Kjempe fornøyd med Ultralydklinikken, og kommer til å gå dit igjen i dette svangerskapet.

Skrevet

Åh, tusen takk for tips! :) Det skal sjekkes ut. Gleder meg sykt til å se 3D-bilde av tuppa. Får bare håpe hun tør å vise seg frem. Jeg har forresten hørt at noen klinikker har "bra bilde-garanti", dvs at man får komme tilbake gratis dersom man ikke ser noen ting på første 3D ultralyd. Har dere hørt om dette?

Skrevet

Og forresten. Når du sier at det er definitivt best i uke 28, vil det da si når jeg er 28+1? Eller er jeg da egentlig i uke 29? Har under hele graviditeten prøvd å få svar på det, men alle sier forskjellige ting. Nå er jeg 21+3, og er litt usikker på om jeg skal svare at jeg er i uke 21 eller 22 når folk spør. Skal ikke være lett, dette her! :)

Skrevet

Anbefaler VIRKELIG Familieklinikken på Majorstua, har vært der to ganger. En gang i uke 11 og en gang i dag (32 uker). Du blir tatt imot som hjemme hos bestemor og tatt god hånd om, de svarer på alt av spørsmål og er virkelig proffe. Vi har fått kjempefine bilder hver gang. Idag måtte vi holde på en stund før vi fikk se ansiktet, siden han lå med et bein, en arm og navlestrengen fremfor ansiktet. Jordmor stresset ikke, ga meg et glass saft, flyttet litt på magen og vips så fikk vi flotte bilder av lillegutten!

De tilbyr massasje og akupunktur også!

Sjekk ut: http://www.familie-klinikken.no/index.php?/www/Ultralyd

Lykke til! :)

Skrevet

Var nettopp på Lysaker, kjempehyggelig han som er der. Men ble skuffet over resultatet. Har morkake på frontveggen og den forstyrret bildene veldig!

Skrevet

Enig med de over her angående Ultralydklinikken på Lysaker. Vi var der for 2 år siden, og var veldig fornøyd.. Skal dit denne gangen også..

Skrevet

Jeg hadde morkaka på framveggen sist svangerskap+at jeg er kraftig (en del ekstra på magen fra før av) og hadde ingen problemer med å få bra bilder:)

De fleste har slik at du får komme tilbake hvis det er håpeløst å få bra bilde.

Det anbefales IKKE å spise eller drikke rett før du kommer, da kan babyen bli for aktiv å det blir dårligere bilder.

Lykke til:):)

Skrevet

Heldig du da! Fikk ikke tilbud om ekstra time på Lysaker, ennå babyen lå helt stille. (Brukte morkaka som pute og skjulte delvis ansiktet).

Skrevet

Hei.

Jeg var på Lysaker for 2 uker siden. Det var veldig vanskelig å få gode bilder pga at jeg har morkake på fremre vegg. I ttillegg var lillegutt kun interessert i å sutte på tommelen. Jeg fikk tilbud om ny time og skal tilbake i morgen.

Skrevet

Jeg har nå vært på ny ultralyd og nå hadde lillegutt snudd seg med hodet ned. Det var derfor lett å få bilder denne gang. Jeg anbefaler Ultralydklinikken da jeg synes vi har fått flott oppfølging og god informasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...