Gå til innhold

Morsomt nick, Squaw!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første jeg tenkte på var ei skikkelig innrøyka, evt. halvnarkoman gammal tante, Tante Blås.

Men regner med at det refererer til din nye arbeidsgiver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha!

Ja, jeg kan jo ikke hete "hjemmetråkkende" lenger, når jeg brått jobber tre dager i uka ;o)

Skrevet

Hurra for Squaw som ikke er hjemmetråkkende lenger. Woop!

Skrevet

Nånå! Dels-hjemmetråkkende, da ^^

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har du fått jobb?? Grattis :o) Alltid morro :) Hva driver du med nå da?

Skrevet

Blå Kors har et attføringssenter her i byen - og de har latt meg begynne i arbeidstrening i bruktbutikken Tante Blå :o)

Det er VELDIG digg!

Skrevet

Åh, så flott :) Sikkert en kjempespennende jobb, og et flott tiltak :o) Lykke til videre!

Skrevet

Det høres sikkert gørr ut for vanlige folk med en skikkelig day job, men jeg koser vettet av meg :oD

Jeg har okkupert bokavdelingen og laget system der, kastet ut MASSE gamle leksikon og annen drit vi ikke får solgt. Vi har noe som heter Det Kreative Rommet, der vi kan sitte og lage diverse ting til sjappa - jeg har begynt å lage bokmerker av gamle bokforsider fra bøker som må kasseres. Elsker papirhobby, midt i blinken ;o)

Og det beste er kanskje at jeg ikke føler noe press. Jeg kan ta alt i mitt tempo, hvilket gjør at jeg får gjort utrolig mye :o)

Alle de andre "ansatte" der er som meg - av en eller annen grunn kan de ikke hoppe rett ut i vanlig jobb riktig ennå. Det er faktisk veldig betryggende å være omgitt av likesinnede, som kjenner følelsen av å ville såååå mye men måtte ta ting sakte.

All verdens honnør til fine fine Blå Kors :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...