kisso Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Joda så ble jeg kvalm også denne gangen, mitt 3barn på vei håper det går bra denne gangen. Har mistet to ganger nå dette året så nå håper jeg alle gode ting er 3, må bare få dette 3familiemedlemmet. Uansett, alle 5 svangerskap, kvalm så fy!!! Kaster ikke opp mye men forferdelig kvalm...så det jeg lurer på hva spiser dere til frokost middag og kvelds?? Jeg har jo egentlig matlyst, men har lite lyst på forskjellige matvarer. Til frokost klarer jeg ikke melk lengre, så der forsvant frokostblandingen, vanligvis elsker jeg også makrell i tomat og brunost men det blir hvertfall sterk kost så nå har jeg bare spist kjeks. Middag: idag kebab, var fantastisk ellers har jeg ikke noen middagsideer, spiste noe wrap og kyllingsandwich men ble forferdelig kvalm av det... Kvelds; kjeks..... ( Hva spiser dere andre? Burde jo også fylle på med noen mellommåltider men frukt går rett opp igjen:(
hildis :) Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Jeg tålte ikke kjøttmat, nesten ikke noe vanlig middagsmat. Men supper og grøt, gjerne rømmegrøt spiste jeg mye av. Forskjellige salater også, taco og kyllingsalat blant annet Håper virkelig dere beholder dette barnet, krysser fingrene!! så håper jeg kvalmen snart går over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå