Gå til innhold

Han gjorde det slutt fordi jeg fridde til ham!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drittgubbe. Trodde menn likte damer som var frempå jeg, men tydeligvis ikke. Han mente det var mannens oppgave og at jeg maser. Vi har tross alt vært sammen i nesten et halvt år da, og jeg synes det er på tide å formalisere forholdet.

Men som alle andre menn var han vel bare ute etter kroppen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, Trollemor lufter seg litt igjen altså? LOL

Skrevet

Hæ? Troll?? Hva snakker du om? Jeg har både mastergrad og BMI på 10 altså, jeg skjønner ikke hvorfor han stakk!!!

HI

Skrevet

det er alt for tidlig etter kun 6 mnd, ikke rart du skremte han vekk. BMI på 10????? hva støtter du deg med så du får gått oppreist????

Skrevet

Til 1553

hvor står det at HI har vært sammen med kjæresten sin i 6 mnd?

Hilsen ikke HI

Skrevet

i innlegget hennes står det at de har vært sammen i nesten ett halvt år.

Skrevet

Det står vel der hun sier de har vært sammen i nesten ett halvt år?!?!

Skrevet

Ok, beklager. Så ikke den, men da skjønner jeg hvorfor han stakk. Hadde gjort det samme også hvis noen hadde fridd til meg etter 6 mnd...

Skrevet

Jeg selv ble forlovet etter 6 mnd, hadde kjent han i ett år før vi ble sammen da men sikkert ikke mye å si. Men vi ente nå opp å bli gift etter 1,5 år og venter unger nr 2 så det funker jo for noen men sikkert ikke for alle.

Skrevet

UFF. Ja, det skulle bare mangle, egentlig skulle dere vært gift, hatt to barn og en Volvo på den tiden der!!! Det er jo en hel livstid nesten!!

Skrevet

Følte du deg truffet, *himmelblå*?

Skrevet

Helt enig, hetsing av andre brukere er lavmål og brudd på forumsreglene.

Hilsen Marie

Skrevet

Meg? 16:08??

Jaja - hårsåre dere da - dette er vel en trolletråd - og er det ikke det så ler jeg av at noen er sjokkert over at noen blir skremt bort når man frir og mener det er på tide å formalisere forholdet etter NESTEN 6 mnd. ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...