Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Vi skal ha kyllingfilet og chips og bernaise... Skulle gjerne hatt en salat ved siden av også, men det har vi ikke :-(
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 kanskje ikke så sunt, men jeg skal prøve meg på "hjemmepepret" pepperbiff i kveld. Hadde lyst på fløtegratinerte poteter, men gjesten vår kan ikke spise det, så det blir pommes frites, salat og peppersaus i stedet
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Her blir det reker og krabbeklør med hjemmelaget aioli og salat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå