Gå til innhold

Sex under mensen - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nå bodd 2 år i lag med min kjæreste. Me har et barn i lag på 1 år. Mitt 'problem' er at han ikke vil når eg har mensen. Enda eg er nydysjet når me legger oss i den perioden. Eg blør veldig lite, og blir utrolig lysten når eg har det. Vet at sex hjelper mot både smerter og humør under tiden, og har i tidligere forhold (faktisk alle ) brukt sex for å slippe tabletter. Han hinter av og til om at eg skal ta den i munnen - noe eg tidligere gjorde. Men synes ikke det er så kjekt å bli kjempe kåt, og ikke få noe selv. Dessuten er det jo han som ikke vil, så hvorfor eg det eg som da må ordne opp. Han vil heller ikke bruke fingrene i perioden, fordi han synes det er ekkelt. Eg kjenner at dette sårer meg. Eg er ei dame, og det er bare en naturlig del av min kropp. Veldig dumt at eg skal måtte føle meg ekkel i de dagene. Føler han bare vil ha 'deler' av meg, men ikke alt. Så nå lurer eg på om det er meg det er noe galt med, eller om dette er normalt? Og er det eventuelt noe eg kan gjør for å øke lysten hans i perioden min?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok (dessverre) ganskel vanlig at mannen ikke vil ha sex under mensen. Jeg tror ikke at du skal tenke at han bare vil ha "deler av deg". Mensen er ikke en del verken av din kropp eller din personlighet, og når det gjelder sex, er det bare å akseptere de genser og "sperrer" den andre parten har. Kanskje du kan får overtalt han til å kjærtegne andre deler av kroppen din - brystene dine? Og så kan du onanere mens han gjøre det?

Skrevet

Takker for svar - det hjalp! Jo, eg hadde nok fått han til å kjærtegne meg uten problem, så det kan nok bli et alternativ. Hører stadig vekk damer som sier de har 'friuke' og menn som klager på at dama er prippen i perioden, og det får meg til å tenke at det er det som er vanlig. Men kansje er det motsatte like vanlig, men litt mer tabu...

Skrevet

Min mann elsker å ha sex når jeg har mensen, synes det er bare enda mer intimt.

Skrevet

Takker for svar - og må innrømme at eg misunner deg.... Din mann elsker deg deg -og din kropp! :)

• 1 måned senere...
Skrevet

For meg er det helt utelukket å ha sex når jeg har mensen, selv om jeg ofte er veldig kåt da. Har ofte mensen en uke, så veldig kjedelig. Noen ganger har vi det helt på slutten når det bare er bittelitt, men slapper ikke helt av da.

Jeg synes det virker utrolig ekkelt å ha sex m masse blod rundt forbi? Skjønner ikke helt åssen folk gjør det liksom?

• 5 uker senere...
Skrevet

Utrolig hvor forskjellige me er. Eg vil heller ikke ha sex 'på det verste'

men etter en dag er eg allerede ferdig med det meste, og da har eg utrolig lyst. Hadde me hatt et regelmessig sexliv til vanlig, hadde det vært annerledes. Men når når det er en konstant avvisning blir føles dette også som et problem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...