Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Eg har bodd i lag med kjæresten min i snart 2 år, og me har et barn på 1 år i lag. Me har en del utfordringer i forholdet vårt, men er fremdeles forelsket i hverandre. Eg sa for et år siden at eg elsket han, og fikk et smil tilbake. Spurde han rett ut om han elsket meg for et par dager siden, og fikk til svar 'av og til' Kjenner eg trenger å høre dei tre orda innimellom. Hva er normalt? Bør eg bare være glad for at han sier han er glad i meg?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 10. august 2011 #2 Skrevet 10. august 2011 For en dust... elsker deg av og til? Hva slags svar er det?
Anonym bruker Skrevet 11. august 2011 #3 Skrevet 11. august 2011 Takker for svar! ... forstår heller ikke helt at det det går an å elske noen 'av og til' Trodde det var en enten, eller ting, liksom!
Anonym bruker Skrevet 15. august 2011 #4 Skrevet 15. august 2011 Alvorlig talt - svarte han virkelig av og til? Nå sitter jeg også i et rotete og trøblete forhold, men akkurat dette svaret hadde vært avgjørende for meg. Om gubben min sa at han elsket meg av og til, ja, da hadde jeg omsider dratt.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2011 #5 Skrevet 24. august 2011 Det var det eg også lurte veldig sterkt på om eg skulle. Blir man ikke elsket er liksom hele plattformen i forholdet borte... MEN når eg manna meg opp og fikk fortalt han hvor viktig dette var for meg, og at eg ikke klandra han, men neppe ville bli i et forhold der eg ikke blei elsket, serverte han meg dei tre 'magiske' orda! For enkelte er det nok veldig vanskelig å sei (og kansje spesielt menn) men omsider kom det. Og han mente det.
mgel Skrevet 4. september 2011 #6 Skrevet 4. september 2011 Så godt å høre at du fikk de ordene du trengte å høre til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå