Gå til innhold

Noen som har oljet eikemøbler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker en mer grå/hvit farge på eikemøblene. Synes de er så gule - har noen tips til hva jeg kan gjøre/bruke??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke, men det vil gjerne jeg også :)

Skrevet

Du kan pusse det, slik man gjør før man oljer. Istede for å bruke olje kan du bruke jotuns drivved beis =)

Skrevet

Takk for tips :) Men hvis jeg bruker beis så er det vel ingen "vei tilbake"? Tenkte det var lettere å bruke olje, for da kan jeg jo bare olje det i en annen farge senere hvis det blir aktuelt.

Skrevet

Det som er så greit med heltre, du kan bare pusse det igjen =)

Om du skal fjerne beisen, må du nok ta av litt mer enn når det er oljet, så ville brukt en liten pussemaskin.

Olje kommer vel ikke i farger så vidt jeg vet. Bortsett fra den rød, som er beregnet på hardtre (utemøbler)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...