Gå til innhold

Ingen bivrikninger av angrepille...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..er det "normalt" eller? Tok en angrepille for noen dager siden. Tok på meg bind og var forberedt på blod og vondt i magen. Men ingenting skjedde. Kan det vær den ikke har virket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blør jo ikke av angrepille som av spontanabort da. Det er på samme måte som med p-piller - tilføying av hormoner i kroppen for å hindre eggeløsning, ikke for å fremkalle menstruasjon. Men vær obs på at menssykluset kan komme ut av balansen de første månedene etter angrepillen.

Skrevet

Hvorfor skulle du få blod og vondt i magen?

Angrepillen virker jo omtrent som annen prevansjon. Den hindrer graviditet. Det er ikke en abortpille.

Skrevet

Neida, jeg er klar over at det ikke var en abort pille. Men dama på apoteket sa at jeg måtte rekne med blødninger.

 

Men takk for svar, da er det jo normalt å ikke få noen bivirkninger da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...