Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Rett før han ar 2 år. Da slet vi fortsatt med både legging og hyppige oppvåkninger på natta, så måtte gjøre noe. Og det hjalp, søvnen ble mye bedre.
Høna08 Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Når han var toår og en mnd: Da begynte han plutselig å styre noe veldig ved legging på kvelden og de var vanskelig å få han til å sove på dagen, selvi barnehagen Etter vi sluttet gikk leggingen tilbake ti normalen.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Hun var 18 mnd gammel. Veldig tidlig, men det var absolutt det rette å gjøre- for eeendelig begynte hun å sove hele natta uten tull, og leggingen gikk lett som en lek igjen:)
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Jenta mi var 17 mndr da hun sluttet med dagsoving, broren var akkurat fyllt 2 år.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2011 #6 Skrevet 6. august 2011 Gutten min er 2 år og han sover fortsatt dupp fra 11 om formiddagen til ca 12.00-12.30. Han trenger sårt å sove på dagen for ellers blir han sur og grinete og veldig trøtt rundt 17 tiden på ettermiddagen. Jeg har prøvd å vende han av med soving, men han er ikke klar for det enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå