Gå til innhold

Ikke barnebidrag i juli?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke fått barnebidrag for juli. Flere som ikke ha fått det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det er fordi det er ferietid, og far får bidragsfri måned. Det er fordi jeg tror at det er da far skal ha ferie med barna, og dermed har mer tid med de enn normalt. Litt rotete forklaring, men håper at du skjønner....

Skrevet

??? det har jeg aldri hørt om...

 

Jeg som mor har da også mer tid med barnet.. reiser bort i 2 uker sammenhengende..,og det samme har far fjort..

 

Pappan til jenta mi har ihvertfall ikke noe betalingsfri mnd!

Skrevet

Ja, var det jeg også tenkte også. Men, trodde kaskje bidraget var medregnet ferier?

Skrevet

Jeg har heller ikke fått...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...