Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #1 Skrevet 5. august 2011 Har ikke fått barnebidrag for juli. Flere som ikke ha fått det?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #2 Skrevet 5. august 2011 Jeg tror det er fordi det er ferietid, og far får bidragsfri måned. Det er fordi jeg tror at det er da far skal ha ferie med barna, og dermed har mer tid med de enn normalt. Litt rotete forklaring, men håper at du skjønner....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 ??? det har jeg aldri hørt om... Jeg som mor har da også mer tid med barnet.. reiser bort i 2 uker sammenhengende..,og det samme har far fjort.. Pappan til jenta mi har ihvertfall ikke noe betalingsfri mnd!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2011 #4 Skrevet 5. august 2011 Ja, var det jeg også tenkte også. Men, trodde kaskje bidraget var medregnet ferier?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå