Gå til innhold

Noen her som bor på Lambertseter? Hvordan trives du/dere der?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Er på kjøpe leilighetsjakt og har tenkt meg ut Lambertseter. Rimligere enn i byen og en del OBOS der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker at de tøffe gutta kom fra Lambertseter da jeg var ung:) De hadde lagnt rockehår, spilte gitar eller trommer og røykte rullings. Ca 20 år siden:)

Ellers så er det jo ganske fint der!

Skrevet

Hehehe så flott da, godt å vite det er potensielle partnere for min datter der. Så det er jo et pluss i boka ;)

Fler?

Skrevet

Jeg er vokst opp der og bodde der altså de 21 årene av livet mitt. Og jeg sverget å ALDRI flytte tilbake! Jeg syntes nemlig ikke det var et så bra sted å vokse opp. Jeg ville lissom "mer". For det var litt mye rart der. I ettertiden har jeg bodd både på vestkanten i Oslo og i Bærum.

Og jeg forstår nå egentlig ikke hvorfor jeg absolutt ville komme meg vekk derfra. For jeg hadde tross alt fine barne- og ungdomsår. Tror kanskje jeg ville komme meg vekk fordi vennene mine derfra ikke hadde noen ambisjoner med livet. Kuttet skolen etter ungdomsskolen og begynte å jobbe i "lavstatusyrker".

Men veldig mange av de jeg gikk på skole med bor fortsatt på Lambertseter, og jeg vet at de aller fleste trives! Så det er nok et bra sted å vokse opp. Også er det selvfølgelig litt billigere der enn i byen..

Skrevet

Jeg bor på Lambertseter og trives kjempegodt. Vokste opp rett i nærheten her selv og etter 10 år i sentrum synes jeg det var veldig fint å komme tilbake hit da jeg selv hadde fått barn. Synes området er helt annerledes nå enn da jeg vokste opp. Masse barnefamilier, cafeer og det nye (oppussede) senteret har gjort området mye mer attraktivt på ganske kort tid. Anbefales!

Skrevet

Jeg trives kjempegodt der! Har bare bodd der i 2 mnd, men synes det er helt fantastisk etter 5 år på Løkka. Har mange venninner som nettopp har flyttet dit og er kjempefornøyde! Vi tenker oss til Nordstrand etterhvert, men blir ikke før om 5-6 år. Synes det er mye mer avslappende på Lambern. Har selv bodd på vestkanten i mange år, og trives MYE bedre her! :-) <3

Skrevet

Jeg bor på andre siden av østensjøvannet, men kjenner flere med barn som bor der. De trives kjempegodt. Mange fine områder, og det meste man trenger i nærheten :) Samtidig er det kort vei til badestrender og ikke langt unna marka heller.

Skrevet

Å så bra så mange anbefaler dette da=)

Jeg er jo vokst opp i Bærum og Holmekollen og bor nå på Ullern, men vil prøve noe nytt og eie eget. Og da er Lambertseter i min prisklasse. Så nå ble jeg glad over så gode tilbakemledinger.

Hvor langt er det til byen? Sentrum?

Deilig med vann og skog altså!!

• 8 måneder senere...
Skrevet

Her trives vi utrolig godt! Veldig fin stemning her! Fortsatt mulig å kjøpe til grei pris, men virker som fler og fler ønsker seg hit, så det gjelder å være kjapp...

Skrevet

Jeg bodde mine første ni år her...Er nå tilbake med min egen, lille familie og vi har bodd her i fire år. Stortrives!

Skrevet

Lambertseter så vi også på når vi skulle kjøpe.. men endte på Manglerud og er veldig fornøyd med det. Nærmere byen, og innenfor bomringen.. det er et pluss for senere hvis du har bil eller når du skal selge videre..:)

Manglerud for alle penga;D

Skrevet

Manglerud er best, innenfor bomringen, men Lambis er et flott alternativ. Vi trivdes veldig godt, veldig bra nytt senter, lite støy, kollektivtransport rett utenfor døra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...