Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Ihverfall vå 3-åring, men anbefaler å begynne med bøkene før filmene. Det blir litt voldsomt med filmene uten at de kjenner historiene. Det finnes lydbøker.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jenta mi på 4,5 år siden Knerten er veldig morsom:)) Ikke lest bøkene, bare sett filmene også har hun Knerten og Karoline "dukkene". Fikk det da hun var 4 år og har vært stas siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå