Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Jeg går en del om dagene, hva får jeg trent da, lårene eller?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Vel, först og fremst er det jo bena: legger, laar og roompa det gaar paa om du spör om hvilke muskler du trener. Tro det eller ei saa hjelper det litt paa magemusklene ogsaa. Om du holder paa de nedre/side-magemusklene naar du gaar, kjenner du at de strammer seg. Bruk armene aktivt ogsaa, saa faar de seg en omgang og Aa gaa er jo i seg selv ikke bare "muskeltrening". Det er ogsaa kondistrening, og er bra for hele kroppen. Etter en stund kjenner du at du har mer utholdenhet baade i fart og hvor lenge du orker aa gaa. Det beste er nesten at man föler seg saa bra (lykkeinnspröytning) naar man kommer inn i rutinen. Sök litt paa nettet saa faar du nok bedre svar enn av meg, da jeg bare er en vanlig trimgaaer og ingen faglärt
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Om du bare går, så er det ikke mye du får trent..... Jeg har fysisk hard jobb hvor jeg løser svetten hver dag, og i dag(og i går) har jeg hatt stølhet i muskler fordi jeg har hatt oppgaver jeg ikke har hver dag. Du må bare ha fysisk forskjellig arbeid. Ikke bare gå.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Jeg har aldri trent på annen måte enn ved gåing. Har gode muskler i både mage og legger/ lår. Tatt av 20 kilo etter fødselen har jeg også og det bare ved hjelp av gåing. Så mage/rumpe/legger/lår blir nok trent:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå