brutussa Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 fikk ultralyd 23. august, min 20. uke. men samboer som arbeider borte er på jobb da, så fikk flyttet den fram til 18. august. mens jeg har vært på ferie har jeg fått brev om at den er blitt flyttet til 25. august igjen. hvor hardt kan jeg stå på mine krav for å få en time hvor samboer har mulighet til å bli med? han reiser på jobb den 21. august og er borte i to uker. kom hjem fra ferie idag og så brevet, så frykter det er i seneste laget for å få ny time før den tid. og sist jeg spurte om å få flytta timen, sa de at ul i uke 22 er i seneste laget. hva skal jeg gjøre??
tingeling71 Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Men hvis ul i uke 22 er i seneste laget (det er jo det!) så må det da være greit for deg å ta den tidligere. Skjønte ikke helt greien her. Ring igjen og be om åfå 18. august du, men du trenger ikke krangle så voldsomt. Forklar situasjonen og at både du og han har lyst at han skal være med. Prøv med et smil først hvertfall.
Nrfirepåvei Skrevet 5. august 2011 #3 Skrevet 5. august 2011 Tror ikke du trenger å krangle. Bare ring og forklar. om de ikke har sjanse til å ta deg når det passer deg, be om å sende henvisningen til en annen plass de kan utføre ul. Jeg selv ville ikke vente til vår lokale lege var tilbake, så jeg tok på sykehuset en time fra vår by. men bare glad for det. de hadde til og med bedre utstyr lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå