Mamma med spire Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Har prøvd flere perioder og aldri fått opp mer enn en strek så når jeg da fikk opp to streker denne gangen så var jeg i himmelen selvom de ikke var like sterke. Andre dagen jeg testet var teststreken sterkere enn første gangen, men alikevel langt fra så sterk som kontrollstreken. Men så tester jeg på nytt idag og da har teststreken begynt å bli svakere igjen! Er vel enda et håp om positiv el test, men vet at el skal være ganske snart siden jeg har kort syklus! Begynte å teste dagen etter at jeg var ferdig med TR.
LadyInRed Skrevet 6. august 2011 #2 Skrevet 6. august 2011 jeg begynte med slike EL tester denne måneden. kjøpte dem billig på ebay.. testet i 1 uke hver morgen og fikk 4 av 7 uten strek, og 3 av 7 med svakere strek enn kontrollstreken... og dette var ila den uken da jeg selv forventet EL. Jeg har veldig regelmessig syklus og mener seg jeg kjenner på kroppen når EL er... jeg mener jo da bestemt at disse testene ikke fungerer, men jeg kan jo ikke bevise det... :o/
Mommy Mia Skrevet 6. august 2011 #3 Skrevet 6. august 2011 Tester du midt på dag? Mener på jeg har lest man ikke skal teste med morgen urin. Jeg bruker ta el-test rundt Kl 1700 og iallefall ikke ha tisset ett par timer før testen. Så skal testen tas til samme tidspunkt hver dag. Jeg holdt på med disse testene 1 uke å ble aldri klok fordi det alltid kom to streker, men den dagen streken var sterkere enn kontroll streken var det ikke tvil. Men det er ikke sikkert de virker like godt på alle. Men jeg fikk som sagt alltid opp to streker, men på el ble den knallsterk å jeg har blitt gravid to ganger med denne metoden Dette var billigtester sine strimmel tester. Lykke til, og Tvi Tvi
Mommy Mia Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Prøv å ikke bruke Morgenurin da kanskje du får fullt utslag.
LadyInRed Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Åh! så bra å vite at det har funket for deg!! da er det håp for oss andre :) supert fikk med meg det på en annen tråd idag at man ikke skal bruke morgenurin. får prøve igjen neste måned!
Mamma med spire Skrevet 6. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2011 Jeg har lest at man skal teste på kvelden, men for å være sikker så har jeg testet morgen og kveld. Alikevel så har jeg ikke fått positivt noen ganger. Hadde murringer igår, og det er vel rundt de siste dagene jeg skal ha hatt el, men både igår og idag er teststreken så godt som borte. Men venter ikke så veldig mye lenger med og ta kontakt med lege tenker jeg.. Er så frustrerende når TR dukker opp hver mnd!
LadyInRed Skrevet 6. august 2011 #7 Skrevet 6. august 2011 åh så irriterende.. alt hadde vært så mye greiere hadde man bare kunnet ha full kontroll over alle fysiologiske prosesser i sin egen kropp!! så urettferdig at man ikke er skapt slik at man selv vet når man har eggløsning! det er jo tross alt MIN kropp, så det syns jeg er det minste jeg kan forlange egentlig!! det står forresten også i en annen tråd her på forumet om folk som mener man må teste på ettermiddagen. tror jeg for sikkerhets skyld skal teste hver ettermiddag neste måned, og så snike inn et par ekstra utenom for sikkerhets skyld. virker så merkelig d der at du ikke har fått noen skikkelig strek selv om du har testet hver dag og samtidi hatt murringer... det KAN jo hende at testen viser feil? at du har tatt den på feil tidspunkt av dagen? at du begynte å teste for sent etter du sist hadde TR på besøk?? men uansett så støtter jeg det at man tar kontakt med legen. det skader jo ikke det!!
Iz Skrevet 6. august 2011 #8 Skrevet 6. august 2011 Idag fikk jeg mine første eggløsningstester i posten, tenkte å begynne med de så snart jeg er ferdig med TR siden jeg også har kort syklus. Jeg tenkte å teste hver morgen, men nå ser jeg at flere her inne skriver at man ikke skal bruke morgenurin? På arket som følger med testene så står det at man kan bruke urin når som helst på døgnet.... Spennende blir det iallefall uansett Gleder meg til å begynne prøvinga!
Mamma med spire Skrevet 7. august 2011 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2011 Jeg leste på lommelegen at man skulle teste på kvelden, men vet ikke helt hva som blir riktig. Jeg begynte også dagen etter avsluttet mens fordi jeg også har kort syklus.. Men lykke til Iz! Håper du får positivt på el test:)
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 7. august 2011 #10 Skrevet 7. august 2011 er mye forskjellig,på cb med smilefjes står det at man skal teste med morgen urin det gjorde jeg og fikk positiv.. fikk ikke positiv på kvelds urin dagen føre eller kvelden etter og det sies at en el varer i 24 til 48 timer..
Roselilly Skrevet 7. august 2011 #11 Skrevet 7. august 2011 Jeg har også brukt cb sine tester - men aldri fått utslag på morgen eller formiddag på dem - selv om det er det som står i pakningsvedlegget. Leste i en tråd her for noen måneder tilbake at det var bedre å teste ettermiddag eller kveld, og da fikk jeg plutselig utslag Med meg slår ikke testene ut før jeg kjenner el-smertene - som jo som regel kommer ettermiddag eller kveld. Sist gang fikk jeg el-slim flere dager før smertene kom, noe som ikke bruker å skje. Leste at egget kan bruke fra timer til fire dager ned, så det kan jo også være viktig ift om man gir opp å teste for tidlig om man ellers går etter slimet. Herlighet.... det er jo en hel vitenskap dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå