Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Neida. Bare du skraper av fyllet og dropper å spise bunnen. Da er den egentlig svært sunn. Tror jeg, vanskelig å si egentlig siden stabburet ikke vil ut med hva "kjøttet" inneholder.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Den er faktisk bedre enn de fleste andre ferdigpizzaer, men som de fleste andre ting bør du ikke spise det så ofte.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Det er iallefall ingen næring i den. Greit innimellom, men jeg leste om en som spiste bare dette, han var kraftig underernært og hadde store mangelsykdommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå