♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Hvor lenge bruker ungene tripp trapp stol?
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Min på 8 har sluttet å bruke sin nå. For det er så baaaarnslig, visstnok. Men han kunne sikkert ha brukt den lenger.
HTC Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Aner ikke, men min 8 åring bruker denne ennå og tipper det blir gjort minst et par år til.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 4. august 2011 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2011 OK, tusen takk for svar. Da vet jeg at det kan være greit å takke ja til tilbud om enda en tripp trapp stol til tuppa som kommer. Da vil storebror på 5 år sannsynligvis bruke sin noen år enda.
camilla^ Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Vi kommer til å ha de fremme resten av livet tror jeg. Bare en unge som bruker den ved middagsbordet nå, men flere som bruker de vi har satt i kjelleren. Jeg bruker også tripp trapp, og lurer på om min mann har begynt å bruke de også. De er gode å sitte i når vi holder på med hobby ting i kjelleren. Og når småbarn kommer på besøk er det bare å bære de opp, så jeg har ingen planer om å gi de bort eller stue de vekk på loftet. Det kommer jo barnebarn etterhvert som også kommer til å bruke de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå