Gå til innhold

Min far kan dø når som helst..... ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff,jeg er så lei meg for tiden.Fikk vite at min far,kommer til å dø snart.Han trenger nye lunger,og et nytt hjerte.Men siden han er over 60 år,får han ikke hjelp---Dem har prøvd lenge nå,men nå vi altså gi opp.. Er det virkelig ingen håp?? Uff,jeg er så lei sint på dette systemet..

Jeg har 3 barn,som jeg er alene med.Dem har ikke vært til far sin i sommer,og j har aldri "fri" Nå kjenner jeg at jeg trenger noen dager fri,for å komme meg..Jeg tenkte å reise nedover å besøke han.Men kan jo ikke det,når jeg ikke har noen til å ha unga..Jeg trenger en super nanny,og en gud nå føler jeg....Jeg går å kjefter på unga,karen min osv.Det kan være småe ting,men jeg blir så sint for alt..Føler jeg bare har lyst å sette meg ned å grine. Prøver å hole tårene tilbake,og går med en stor klump i halsen liksom..Nei,det er ikke lett å være meg for tiden.Det har skjedd så mye i livet mitt i det siste,og jeg kjenner at nå er jeg så lei...Hva skjer egentlig med meg??

Lei meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så leit :( Kan ikke pappan til barna eller kjæresten din passe barna dine et par dager slik at du kan få besøkt faren din?

Skrevet

Pappan til barna mine,vil ikke ha dem,Han sier det ikke passer han osv..Typisk han det. Kjærsten min jobber og kan ikke ha unga mine..Jeg har bare lyst å grine..Uff,,

Hi

Skrevet

Så trist å høre!:(

Men hva med å kontakte barnevernet? De hjelper til med avlastning i besøkshjem bl.a. for enslige forsørgere. Men dessverre så trenger jo du avlastningen nokså fort, så det er nok ikke noen hjelp å hente der. Men hva med venner og annen familie? Skjønner at det er vanskelig å finne én person som kan ta vare på 3 unger en periode, men hva om folk kan gå sammen for å passe barna dine mens du er vekk? Kjæresten din jobber vel ikke 7 dager i uka heller? Har han ikke mulighet til å ta ut ulønna fri bare i noen dager? Det er jo såpass alvorlig nå.

Skrevet

Har du spurt kjærsten din?

Kan du ikke ta med deg ungene foresten? Kansje det ville være fint for faren din å se barnebarna også?

Skrevet

Barna mine krangler så mye,hele tiden.At det hadde blitt så mye bråk ,og mas at han hadde vel fått hodepine av mindre. Har ingen fam som kan hjelpe meg,eller venner.,Mine nærmeste er på ferie i utlandet,så der får j nok ingen hjelp,Har ei venninne som kunne ha den ene ungen,men hu orka ikke å ha alle 3.Det forstår jeg veldig godt,for å si det slik..Jeg er redd for¨å være alene hjemme på kveldene,(lider av post traumatsik stresssyndrom) pga vondt ting i barndommen min,tør j ikke å være alene på natta. Han reiste bort til søstra si ikveld,ennå han vet hvor redd jeg blir.Han kommer først hjem på søndag.. Er så sint på han for tida,alt er så vansklig og trist..Uff,gir snart opp jeg.. ;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...