Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere pølser i brød?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt mye pølser i ferien..huff:(

Heldigvis så drikker ungene for det meste kun vann, og litt snacks for de bare i helgene da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har spist litt i ferien ungene ja. men vi spiser d sånn no å da. men d er kalkun/kyllingpølser da eller g og mager weener. Ungene har da ikke vondt av litt pølser. mine drikker vann de også, å spiser frukt osv.

snacs får de av å til. har vi kosedag så får de selv om d er fredag eller en annen dag liksom. de er sunne og friske.

Skrevet

Haha. Kult spørsmål.

Spiser det hele tiden..

... Men så bor jeg også i Danmark :-/

Skrevet

Tror det er 5-6uker siden sist... Vi har ikke barn enda,da, men mannen min elsker det, så 5-6 uker er skrekkelig lenge uten her i huset...

Skrevet

Vi kjøper pølse med brød som regel hver gang vi er på IKEA, før vi starter handlerunden. Er der kanskje et par ganger i året.

Helt ærlig aldri ellers. 3,5 åringen liker det men det er ikke noe hun foretrekker foran annen mat.

Skrevet

Aldri. Hæler ikke pølsebrød - spiser kun pølsebiter med potetmos, vel å merke kyllingpølsebiter.

Skrevet

Elsker pølse i brød - spiser det hele tiden. Spiser det nå også. Men noe som er enda bedre er pølse med potetstappe og masse kææetschjupp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...