Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Solveig? Hanne? Hannah? Eventuelt med et mellomnavn i tillegg?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Hanna(h) syns jeg er fint, de andre liker jeg ikke så godt Kjenner forresten ei skjønn jente som heter Solveig Oline.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Liker egentlig ikke disse "veig" navnene, men akkurat Solveig syns jeg er et koslig navn. Enig med annie over ang Hanna uten h på slutten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå