Gidder ikke! Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Kjøp EskimoKids på helsekosten! Inneholder det samme som tran, men er ikke så harsk og lukter dermed lite:) Og er kun tilsatt naturlig aroma (tutti frutti), så ingen farlige stoffer. Står fra 1 år, men jeg kan ihvertfall ikke se at det skal være noe i veien for å begynne med denne før. Bare å starte med 2,5 ml i stedet for 5 ml. Min 4 snart 4 uker gamle baby skal snart få smake denne ihvertfall!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 http://www.klikk.no/foreldre/foreldreogbarn/article524585.ece Her kan du lese om en test av omeg -3 produkter. EskimoKids inneholder alt for mye rapsolje (50%). Så det er vel ikke akkurat den best kilden til Omega 3
Redikken Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Hva med D-vitamindråper man får kjøpt på apotek? Det bruker vi, og det fungerer veldig bra :-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Joda, de får jo i seg d-vitamin med det. Men det er jo også anbefalt at de får i seg fettsyrene.
Gidder ikke! Skrevet 5. august 2011 Forfatter #6 Skrevet 5. august 2011 Takk for linken til den testen, den hadde jeg ikke fått med meg! Vil veldig gjerne at jenta mi skal få i seg omega 3 og ikke bare d-vitamin, så kommer nok til å bruke den eskimokids nå først og deretter gå over til vanlig tran. Synd at eskimokids inneholder mindre EPA og DHA, tran er visst det beste! Da lærte jeg noe nytt i dag;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå