Gå til innhold

12+6 og UL:))


02,05 og 12, haaper vi:)

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var paa UL i gaar og fikk se en meget aktiv liten krabat, armer og ben var konstant i bevegelse:)) Legen sa vi var heldige for normalt saa sover de 20 timer i dögnet paa dette stadiet. Vi saa ogsaa hjerte, öyne, örer,kjeve og munn! Alt var paa plass, og krabbaten virket frisk som en fisk:)) Helt fantastisk!!

Kunne se en antydning til hva kjönnet blir;) Meeen d er egentlig fra uke 14 man kan se det bestemt, saa jeg tar det med en klype salt og venter paa aa faa vite kjönnet neste gang ved 18uker:)

 

Bortsett fra d saa blir barnet sjekket for bla Downs.. Dette gjöres ved at div maal blir tatt ved ul av fosteret og en blodpröve av meg, og om 3-4 dager faar vi svar.. Men satser paa at alt er normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig :) Synes UL i uke 12 burde bli obligatorisk! Altfor lenge å vente til uke 18. Vi var også på UL idag (er 12+3). Var på kontroll hos jordmor og der fant vi ingen fosterlyd, er jo litt tidlig å høre den enda (vanskelig å finne) men ble jo litt små bekymret. Er så heldig at jordmora mi er min mamma så hun tok noen telefoner og fikset en UL på sykehuset. Noen goder må man jo ha ;) er veldig glad for det for hadde ikke klart å dratt hjem uten å få sjekket. Men med babyen sto alt bra til :) Hjertet dunket som bare det og nurket sprellet rundt, herlig!

 

Spurte også om kjønnet men hun mente alle såg ut som gutter så tidlig så måtte bare vente i spenning. Med forrige fikk vi vite i uke 12 at det var en gutt, såg tydelig utstyret, men ville ikke mase for mye nå siden det ikke var det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er helt enig med deg! İ Tyrkia tom faar kvinnene gratis UL HVER MND frem til födsel!! Vi ligger litt i etterkant av utviklinga kan du si!!

 

Gaatt at alt er bra med babyen din!:)) Ogsaa kjekt at mamma er jm da! Da bör du fa litt ekstra stell:))

 

Lykke til da:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...