Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Å få på kroken en mann på 46 år som aldri har hatt langvarig forhold eller samboer? Eller bør jeg gi opp hele prosjektet med en gang? Er svært tiltrukket av en mann som jeg nevnte over. Han har fast jobb, ingen alkoholproblem, er snill, smart, reflektert og attraktivt. Trener og holder seg i form, samtidig som han er av den "gamle skolen" og vet hva det vil si å behandle damer med respekt. Samtidig er han veldig forsiktig og skeptisk til damer, så jeg vet ikke hvordan jeg bør te meg. Alle innspill mottas med takk
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 13:13 - hva er grunnen til at du sier det?
ij30 Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Jeg er ikke 13.13, men er det virkelig ingenting som skurrer i dine ører når mannen er 46 og aldri har vært i et langt forhold?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Hmmm, en mann på 46 år som aldri har hatt langvarig forhold eller noe form for samboerskap... det får meg å tenke litt om han. Enten så er han en evig ungkar eller så har han et kristensyn. Dvs at han ikke vil innlede noen forhold til noen før han har truffet den rette. Hvor lenge har dere datet? Ikke stress for mye og heller ta det som kommer
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Har vært på et par dater. Og nei, han klarer ikke holde fingra fra meg, så er nok ikke noe homseradar her HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Han sier at han har jobbet alt for mye, reist, vært opptatt av sin ledende stilling osv. Og at han ikke har truffet den rette gjennom livet... HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Du har vært på et par dater med han... da ville jeg tatt tiden til hjelp og ikke stresse. Da kan du risikerer og mister han. Regner med at du har barn? Har dere pratet om det evt. hvis dere går inn i et seriøs forhold? Det er fint å tenke med hjerte, men viktig og bruker hodet også. Hvordan vil du ser for deg med en mann som reiser mye, har stressende jobb. Tror du han vil fungerer som familiefar?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Han reiser ikke mye nå lenger, men har ansvarsfull jobb (noe også jeg har). Mitt førsteinntrykk av ham er at han er veldig flink med barn - første "date" (kan ikke kalles for date en gang) var lang skogstur med meg og barna med bål, sopplukking, prat osv. Det var planlagt som kompistur siden han er mer kjent i området enn det jeg er. Og der var han veldig god mot barna, alt falt liksom naturlig i at han hadde god kommunikasjon med dem og ikke overså dem. Men så møttes vi på en date noen dager senere siden det oppstod litt søt musikk på turen. Og har planer om å treffes om 3 ukers tid igjen. Må også tilføye at jeg er utrolig innbilsk av meg og noen ganger tror det er kjemi der det egentlig ikke er noe. Men jeg likte ham ihvertfall svært godt. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #11 Skrevet 4. august 2011 Mange skeptisk og skadeskutte damer her, gitt! Selv om mange er kresne og bruker lang tid på å finne den rette, trenger det ikke å bety at vedkommede er homse eller at det er noe galt med ham. Vi lever i 2011, vi bruker mer tid på å realisere oss selv før vi slår oss til ro. Det har vel aldri vært så mange førstefødende i 40-åra som nå (og hvor mannen også er i 40 åra, selvsagt). Sier ikke at denne mannen er hverken det ene eller det andre, men jeg synes i alle fall ikke at du skal avskrive ham kun pga alder og manglende forholdshistorikk. Mannen kan være den rette for deg likevel.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #13 Skrevet 4. august 2011 Hehe, neida, han heter ikke noe i nærheten av Tommy. Det jeg var ute etter med denne tråden, er å høre om noen vet hvordan te seg fremover hvis jeg vil ha ham på kroken? HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #14 Skrevet 4. august 2011 Jeg hadde blitt skeptisk! 46 år, snill,reflektert,fast jobb,veltrent osv osv..og ALDRI hatt samboer/kjæreste?? Noe som ikke stemmer her...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #15 Skrevet 4. august 2011 Hvorfor går homseradaren når ikke folk har vært i lange forhold. Jeg er 35 og har ikke vært i lange forhold eller vært samboer heller. Blir spurt rett ut om jeg er lesbisk, hvis ikke må jeg være rar. Ikke bry deg om det at han ikke har tidligere forhold. Siden han er forsiktig så gi han tid og ikke skrem han vekk. Men samtidig tror jeg du må ta initiativ og ikke vent på han.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #16 Skrevet 4. august 2011 Har også tenkt slik: at det å spille uoppnåelig, la ham ta første steg hele tiden osv ikke kommer til å virke på ham, siden han sikkert er sjenert. Så jeg tenkte litt slik: jeg viser initiativ, og han avviser meg ikke. Så hvorfor ikke fortsette? Blir han lei "maset"og "skremt", så er det uansett ikke den rette - ingen stort tap før man er ordentlig forelska. Muligens jeg tar feil her. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #17 Skrevet 4. august 2011 Beste rådet jeg har å komme med er og bare være seg selv. Det har fungert for meg.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #18 Skrevet 4. august 2011 Det har aldri fungert for meg, hehe, jeg er sånn "evig singel"-opplegg. Derfor lurer HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #19 Skrevet 4. august 2011 Vær glad og åpen, vis interesse, men ikke mas. Sånn! Er det deg han vil ha så holder det lenge. Spille overlegen er bare kjipt, de fleste menn jeg kjenner vil ha en de forstår, en de vet hvor har og som er positiv og grei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå