Gå til innhold

var på ordinær ul i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

kunne ikke blitt mere perfekt opplevelse. ingen verdens ting galt. satt tilbake 3 dager så er 19+5 i dag. og ungen viste hele stasen så nå får jeg en PRINS:)

har to prinsesser fra før:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Kjempestas! Skal på mandag sjøl, er fryktelig spent på hva det blir!

Skrevet

lykke til:)

vi fikk et bilde ovenfra hvor han lå godt spredt med beina så er ikke vanskelig å se hva det er hehe:)

tror han skal hete kasper:)

Skrevet

Gratulerer! Så kjekt.. Vi får også prins... det er prins nr 3 her da.. så hadde på en måte vært kjekt med prinsesse... men nå er jeg veldig innstilt på gutt, og gleder meg til en ny liten lyseblå klump :D

Skrevet

Gratulerer! Deilig å få det bekreftet at alt er i skjønneste orden med den lille, og kjempegøy å få se kjønnet så tydelig også, når man ønsker det :)

Vi skal på ultralyd snart vi og, og er sååå spente! Har to jenter fra før av vi og, og lurere fælt på hva som nå skjuler seg inni magen min ;) Så hovedfokus på ul blir selvfølgelig å (forhåpentligvis) se at alt er helt perfekt med lillegull, men håper også at den ligger sånn til at vi får se om det er en lillebror eller lillesøster vi venter i huset :) Er det jente så kan jo det meste arves av storesøstrene, men er det gutt, så blir det behov for endel mer nytt, ja ;) Er vel sånn dere får det nå?? Hehe... Moro da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...