to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 kunne ikke blitt mere perfekt opplevelse. ingen verdens ting galt. satt tilbake 3 dager så er 19+5 i dag. og ungen viste hele stasen så nå får jeg en PRINS:) har to prinsesser fra før:)
Krumelur Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Gratulerer! Kjempestas! Skal på mandag sjøl, er fryktelig spent på hva det blir!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 4. august 2011 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2011 lykke til:) vi fikk et bilde ovenfra hvor han lå godt spredt med beina så er ikke vanskelig å se hva det er hehe:) tror han skal hete kasper:)
clarice_starling Skrevet 6. august 2011 #4 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer! Så kjekt.. Vi får også prins... det er prins nr 3 her da.. så hadde på en måte vært kjekt med prinsesse... men nå er jeg veldig innstilt på gutt, og gleder meg til en ny liten lyseblå klump
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 6. august 2011 #5 Skrevet 6. august 2011 Gratulerer! Deilig å få det bekreftet at alt er i skjønneste orden med den lille, og kjempegøy å få se kjønnet så tydelig også, når man ønsker det Vi skal på ultralyd snart vi og, og er sååå spente! Har to jenter fra før av vi og, og lurere fælt på hva som nå skjuler seg inni magen min Så hovedfokus på ul blir selvfølgelig å (forhåpentligvis) se at alt er helt perfekt med lillegull, men håper også at den ligger sånn til at vi får se om det er en lillebror eller lillesøster vi venter i huset Er det jente så kan jo det meste arves av storesøstrene, men er det gutt, så blir det behov for endel mer nytt, ja Er vel sånn dere får det nå?? Hehe... Moro da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå