Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 alenemødre som går år ut og år inn uten å finne seg mann? Nysgjerrig på tankene til dere her inne
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 At de prioriterer barna fremfor ny mann. Og det er positivt.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Jeg tenker at enten er de fornøyd med livet uten en mann eller så er de mer opptatt av å oppdra barna sine mens de fortsatt er små Og at de "utsetter" datingen til de får litt bedre tid...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Tenker ikke noe spesielt, men det kommer jo ann på hvordan personen ser ut og ter seg... Ellers så tenker jeg at hun er fornøyd med livet sitt, og vil prioriterer seg selv og barna. Finner ut hva hun vil...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 I HI tenkte jeg mer på damer som går i 5-10 år single etter at de har fått barn. Men er positivt overrasket over at dere tenker slik om alenemødre uten mann. Her blir man baksnakket og folk sier at disse damene er single fordi de ikke klarer å få seg mann. Jeg er i samme situasjon og hører ofte sånne kommentarer. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Synes det er fint at det er noen aleneforeldre som vil prioritere seg selv og sitt før man evt. stifte ny familie. Jeg har vært alene i ca. 3 år, og har ingen planer å finne en ny mann med det første. Grunnen er at jeg må finner ut hvem jeg er selv først og hva jeg vil. Deretter for evt ny mann kommer senere. Det er noen som på død og liv ha en ny partner med gang. (Kjenner noen. Etter noen mnd., så må de ut og finner ny partner. Skjønner meg ikke helt i den tanke gangen, men folk er forskjellig. Ikke bryr deg om sånne kommentarer. Det er du selv som bestemmer over livet ditt og vet hva du vil.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Jeg selv er en av de som gjerne vil ha en partner i livet mitt. Har vært singel i ca 3 år, men får meg ikke mann. Og hjelper ikke å møte på kommentarer om at det må være noe feil med meg -derfor jeg spurte her inne, om alenemødre som går single i årevis blir sett ned på. Hvem jeg selv er og hva jeg vil har jeg funnet for lenge siden, nå er alt bare ensomt og trist HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå