Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 Det har jeg. En stor hvit kopp med gullkanter og gullblomster på. MÅ ha kaffen min i den koppen. Mannen synes jeg er skrullete. Har du en favorittkopp og hvordan ser den ut?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 en stor kopp med snømann og julemotiv,,, veldig utvaska. så her er det jul hele året
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 min er en gammel en etter min bestemor, bildet av en jente på den. har også favoritt-glass, men det ble knust :/ så tok litt tid før jeg fant ett annet jeg ville drikke av hehe
frk Nilsen Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Mummikopper er mine favoritter! Har 29 (28 ulike)stk så ikke noe problem om det er noen til vaske el vi har besøk ;-) Har selvsagt noen motiv som jeg liker mer enn andre....
Magia Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Har en svart kopp, som er mosegrønn inni, som jeg drikker kaffe av. Hvis den er i oppvaskmaskinen bruker jeg til nød en hvit høy kopp med trykk fra Marx sine notater på. Har to lille brede kopper jeg bruker til te.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå