Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns av og til mannen er håpløs når det gjelder påkledning til jenta vår på 6 mnd. Jeg prøver jo å ikke klage så lenge det ikke har noe å si for henne, men når jeg først sier noe så ser han på meg som om jeg har sagt det dummeste han noengang har hørt. Ting som fargekræsj og bodyen utenpå strømpebuksa bryr meg ikke, men han har en tendens til å ikke ta hensyn til temperaturen når han kler på henne. F.eks. kan han kle på henne kortarmet body og kortbukse den ene dagen og langarmet body med genser utenpå den andre dagen, selv om det er likt vær og temperatur. Jeg syns det blir litt feil å ha på babyen skikkelige sommerklær når man står der i bukse og langarmet genser selv... Han klarer heller aldri å kneppe bodyene i halsen, påpekte dette da han kledde på henne en dag, men da kjeftet jeg visst bare før han var ferdig, Han er heller ikke flink til å se hva jenta trenger å ha med seg når hun skal bort, så er litt spent hvordan det skal gå når hun begynner i barnehagen. Flere som har menn som er håpløse når det gjelder påkledningen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du må være gift med min mann! Haha.

Men jeg pleier å si fra til han angående klærne hvis det blir heeelt galt. Ofte legger jeg også frem antrekk til vesla slik at han bare kan ta på det jeg har gjort klart. Jeg lo høyt da jeg leste det med kneppinga i halsen. For det gjør min mann nesten aldri.

Skrevet

Har en sånn jeg også, så jeg legger frem klær. Kanskje ikke så smart, men jeg orker ikke å mase. :)

Skrevet

Hehe, kjenner meg igjen der gitt;)

Vi hadde fotografering i bhg i fjor, og hadde helt glemt det. Mannen var hjemme med frøkna den dagen, fordi hun skulle ta vaksine. Bhg ringte meg som satt på jobb, og spurte om vi ikke kom snart (mannen hadde også glemt å ringe dem for å si fra at de ble hjemme hele dagen!). Uansett, ringte mannen og ba han løpe bort med henne i bhg slik at hun fikk vært med på bilde.

Og når bildet kom i posten, gjett hvilken unge jeg så først. Det var hun med knall rosa og hvite striper på genseren og rutete bukse i rød og brun.

PS: Bildet ligger nå i skuffen;)

Skrevet

Jeg legger fram klær til alle tre ungene kvelden i forvegen.

Liker det også jeg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...