Gå til innhold

Hva syns du om dette navnet ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, og vet ikke kjønn enda. Men har forelsket meg litt i navnene Pernille og Edin. Hva syns dere om navnene ?

Min mann heter Per + et annet navn så det blir kanskje litt rart om vi får en jente som heter Pernille ? Eller er det fint med oppkalling ? Dette med navn er SÅ vanskelig!

Tar gjerne i mot andre forslag. Vi har en sønn fra før som heter Isak :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pernille er kjempe fint navn.

Det samme er den andre også:)

Skrevet

Veldig fine! Merker jeg må smake litt på Edin, det var litt spesielt. Men absolutt likendes :)

Skrevet

Pernille er kjempefint. Edin har jeg ikke hørt før.

Mulig han må si " Nei, ikke Edvin" i all fremtid når han skal presantere seg da men...

Skrevet

Edin er kjempe flott navn. Har en super hyggelig fyr på jobben som heter det (tror han er fra bosnia, så faktisk et internasjonalt navn!), derfor har jeg gode assosiasjoner til navnet*s*

Pernille er også fint!

Skrevet

Pernille er kjempefint, gjør ingenting at pappaen heter Per. Edin har jeg aldri hørt før, må ærlig innrømme jeg trodde det var et jentenavn før jeg leste svarene dine.

Skrevet

Syntes Pernille er kjempe pent. Etter å ha smakt litt på navnet Edin, så liker jeg det også :)

Skrevet

Pernille og Isak passer kjempegodt sammen synes jeg. :) Og synes bare det var koselig at det på en måte ble litt oppkalling etter pappaen. Har aldri hørt Edin før, men synes egentlig det var veldig fint! Trodde også først det var et jentenavn, men passer jo fint på en gutt også! :) Edin og Isak klinger forresten også bra, synes jeg.

Skrevet

Hehe, takk for mange svar og meninger. Så rart at noen av dere trodde Edin er et jentenavn - i mine ører er det et skikkelig mandig navn ;-) HI

Skrevet

Pernille er et av mine favorittnavn :-)

Edin er et etternavn for meg.

Skrevet

Pernille er fint. Men for meg som er mamman til Odin så klinger Edin feil. Trodde også først det var jente og da tenkte jeg at det var ganske fint faktisk. Men som gutt vil han jo måtte forklare at "nei det er ikke Odin eller Edvin" for ofte til at jeg hadde valgt det.

Skrevet

Pernille er nydelig, og slett ikke rart om faren heter Per.

Jeg kjenner en Jan med datteren Janne, og en Frederick med datteren Fredericke.

Edin var bare rart. Da heller Edvin, Eilif eller Ellef.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...