Gå til innhold

Hvordan jobber dere og hvor mange uker til termin?


mom-to be

Anbefalte innlegg

Har termin 14 okt og har jobbet 50 % siden uke 24. Fordeler arbeidstimene litt utover hele uken, slik at det blir korterer dager (jobber som frisør) Har fått påvist bekkenløsning, men ganske mildt. Så lenge jeg passer på og tar øvelser går det greit. Men er nå i uke 30+1 og merker at det begynner å bli tyngre på jobb...10 uker igjen nå :))

 

Hvordan er det med dere andre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i barnehage på småbarnsavdeling, har vært sykemeldt 40 % siden uke 24 eller noe sånt, har ikke noen plager bortsett fra at jeg er så sinnsykt sliten og sover veldig mye, hadde litt vondt i bekken og ryggen før jeg ble sykemeldt, men det kom seg da jeg fikk jobbe litt mindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på svangerskapspenger og har gjort det siden uke 27. Er 28+2 idag.

Dette gjør jeg fordi det var ikke mulig med tilrettelegging og stod rett opp og ned i 7,5 timer hver dag og var masse rusede innom jobben som er veldig stressende med utrygge situasjoner osv. (jobber i kiosk :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 11 oktober, og jobber fortsatt 100% i jobben min som saksbehandler på et lite NAV-kontor. Har ellers vært uforskammet frisk hele svangerskapet så langt, overhodet ikke slik jeg forestilte meg det hehe (førstegangs ja;) så har ingen problemer med å jobbe fullt enda, og det er jo heller ingen fysisk anstrengende jobb sånt sett. Begynner å kjenne så smått at ryggen kan protestere litt ved lange stillesittende dager i kontorstol riktignok, og nattesøvnen svikter litt nå og da, men så langt går det veldig fint.

 

30+4 idag, helt utrolig at det er nå litt under 10 uker igjen...!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider