Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #1 Skrevet 4. august 2011 inviterer dere deres mor også da? Sa til min mor at jeg helst ikke ville ha henne i selskapet i morgen (hun inviterte seg selv), og nå ble hun sur! Sa hun kunne komme før ller etter, men selskapet er det kun unger og foreldrene deres. Er jeg helt på trynet eller?
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #2 Skrevet 4. august 2011 Vi arrangerer en barnebursdag og en voksenbursdag. Barnebursdag for venner og evt.foreldre hvis noen ønsker å ha med seg det. Voksenbursdag for familien. Så ergo... ingen mor eller svigermor i mitt hus når det er barnebursdag!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #3 Skrevet 4. august 2011 Vi har to selskaper, et for barnas venner og et for fammilie. Om min mor vil komme i barneselskapet er jeg lykkelig. Det er altid bra å være fler voksne når vi har 30 unger i huset.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #4 Skrevet 4. august 2011 Vi har også to selskaper, et for familien og et for små venner. Mamma har vært her i noen selskaper, og det er helt greit med en ekstra voksen synes jeg. Har aldri invitert henne i barneselskap, men det har passet seg sånn at hun har vært med et par ganger og det er greit for meg. Hvorfor er det fælt å ha mormor tilstede egentlig, hun kan jo hjelpe til med å skjenke brus, dele ut pølser osv, også har hun sikkert moro av å se de små frese rundt i ekstase over selskapet...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #5 Skrevet 4. august 2011 Vi skal også ha et for venner av barnet og et for familien. Grunnen til at jeg ikke vil at hun skal være der, er at hun kommer til å ta helt over! Hun har meninger om hvordan vi skal gjøre det meste. Greit hun gjorde sånn og sånn når hun lagde selskap, men vi vil gjerne gjøre ting på vår måte, uten å høre på alt vi gjør galt! Hun og mannen min har allltid en eller annen krangel på gang, så det går aldri bra! Dessuten er det ikke bare hun som kommer da, da kommer resten av slekta til å komme slepende. "Jammen når hun får lov, må da jeg også få lov å komme!!" Jeg trenger heller ikke hjelp, jeg og mannen min klarer dette veldig fint selv, dessuten har noen foreldre tilbudt seg å være der! Uff får jo dårlig samvittighet også da, men det går bare ikke at hun er der! HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #6 Skrevet 4. august 2011 Vi hr failebesøk med familien, og barnebesøk med unger fra bhg, venners barn etc. Min mor har aldri ytret ønske om å være med i barneselskap nei.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #7 Skrevet 4. august 2011 Om det er sånn forholdet mellom dere er holder jeg med deg, si nei.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #8 Skrevet 4. august 2011 Ja det høres ut som om vi har et dårlig forhold, men har jo egentlig ikke det heller.. Det virker bare som om hun ikke skjønner at jeg er voksen, vi lever i 2011, ikke 1970, og jeg har en moderne mann som stiller opp, og vi vil gjøre ting på vår måte! Har prøvd å si dette på en fin måte flere ganger, men det er håpløst.. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #9 Skrevet 4. august 2011 Dere med mødre som ikke har ytret ønske om å bli med, hadde dere sagt ja om de hadde spurt? HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2011 #10 Skrevet 4. august 2011 Hadde min mor levd fremdeles hadde jeg blitt kjempeglad om hun ville kommet for å hjelpe til. Men hadde det vært for å være gjest så er det et familieselskap til akurat det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå